Co na chwasty ?

1. Data: 2004-08-20 22:39:24

Temat: Co na chwasty ?
Od: "Ewelina" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie zrównaliśmy działkę (to było kiedyś pole a potem nieurzytek).
Zebraliśmy wierzchnią warstwę ziemi a w zasadzie same chwasty (perz,
lebioda, wysoka trawa i tym podobne). Z budową ruszymy dopiero w przyszłym
roku i tu pytanie - znacie jakiś środek aby mi tym świnstwem do przyszłego
roku znowu nie porosło ? ..... no ale żeby potem dało sie coś na tym
posadzić.

ewa

2. Data: 2004-08-25 20:17:23

Temat: Re: Co na chwasty ?
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> roku i tu pytanie - znacie jakiś środek aby mi tym świnstwem do przyszłego
> roku znowu nie porosło ? ..... no ale żeby potem dało sie coś na tym

Poczytaj:
http://www.substral.pl/roundup.html

http://www.pnos.com.pl/oferta/chemia4.html

http://www.target.com.pl/strony/i/134.php