Co na gojenie rany?

1. Data: 2007-09-21 16:56:10

Temat: Co na gojenie rany?
Od: "Marci" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Mialam dzisiaj mala operacje, zalozono mi kilka szwow. W jaki sposob
mozna przyspieszyc gojenie rany i zmniejszyc ryzyko powstania szpetnych
blizn? Czy jakies specjalne witaminy, masci, oklady? Jak pomoc skorze
wydobrzec i ladnie sie zagoic?

2. Data: 2007-09-21 19:04:29

Temat: Re: Co na gojenie rany?
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marci" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mozna przyspieszyc gojenie rany i zmniejszyc ryzyko powstania szpetnych
> blizn? Czy jakies specjalne witaminy, masci, oklady? Jak pomoc skorze

Wyjazd nad Morze Martwe. Tańsze rozwiązanie to okłady (lub nasączanie) z
nasyconego roztworu siarczanu magnezu (gorzka sól).
S*

3. Data: 2007-09-21 19:59:22

Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozna przyspieszyc gojenie rany i zmniejszyc ryzyko powstania szpetnych
> blizn? Czy jakies specjalne witaminy, masci, oklady? Jak pomoc skorze

Polecam maść cepan jest dostepna w aptece za jakies 10 zł ale to raczej na
cięcie po lekkim zagojeniu która przyspiesza zabliźnianie i powoduje ze szew
nie jest bardzo mocno różowy i wypukły, a na gojenie rany jeśli nie jest
bardzogłębokie cięcie to polecałbym Tribiotic-ale to tez dopiero po lekkim
zagojeniu tkanki.Najlepiej jesli szew jest swiezy nie tykaj go niczym ani
nie smaruj niech sie samo goi.najwyżej możesz przemywać roztworem lekko
letniej wody z sodą oczyszczoną ale roztwór nie moze byc za mocny-ja
dostałem takie zaleceniu po zabiegu mediastinoskopii-tzn cieli mnie na
szyji.
pzd
ll

4. Data: 2007-09-21 21:38:46

Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Sep 2007 18:56:10 +0200, jakże pięknego
"Marci" <m...@w...pl> wystukał co zawarte poniżej:

[...]

Bepathen, Alantan, Tribotic ;) Mi tam zawsze pomagały, czy to przy tatuażu
czy jakimś rozcięciu.

Chociaż z tego co pamiętam jak miałem szwy to tylko przemywałem rane szarym
mydłem.

--
Home: admin.idns.pl
Linux registered user: 408584

5. Data: 2007-09-22 07:38:28

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Solaris" <

>Chociaż z tego co pamiętam jak miałem szwy to tylko przemywałem rane szarym
>mydłem.

Szare mydło to środek sprawdzony. Tak samo jak:
http://www.rytmyzdrowia.pl/temat.php?id=239
"Ziemia wulkaniczna to kolejny błotny superkosmetyk. Jej podstawowym
składnikiem jest głębinowa woda termalna, która po przejściu warstw
geologicznych została wzbogacona minerałami i i mikroelementami, takimi jak:
wapń, miedź, magnez, cynk, nikiel, kobalt, srebro, kwarc, skaleń, mika,
krzem, siarka i in.

Najcenniejsze błoto wulkaniczne pochodzi z Włoch (Monte Catini). Innym
przykładem niezwykłych złóż wulkanicznych są tzw. Tierras del Volcan, w
Argentynie. Wydobywane tam błoto jest bogate w siarkę i magnez.

Zachęcam do sprawdzenia nasyconego roztworu siarczanu magnezu (gorzka sól).
Działa lepiej niż mydła czy błota a jest czysciutki i bezbarwny.
S*

6. Data: 2007-09-22 19:35:45

Od: "michhallski" <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LL" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szew
> nie jest bardzo mocno różowy i wypukły,[ciach]

Cepan mnie zalecali dopiero gdy blizna stanie się biała, ta maść m.in.
powoduje ścieranie naskurka, więc stosowanie na świeżą bliznę nie wchodzi w
grę.

7. Data: 2007-09-23 19:34:57

Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marci pisze:
> [...]
> mozna przyspieszyc gojenie rany i zmniejszyc ryzyko powstania szpetnych
> blizn? Czy jakies specjalne witaminy, masci, oklady? Jak pomoc skorze

Ja polecam aleos :) najlepiej z ponad 2-letniej sadzonki
nie znam nic lepszego.

Krzysiek

Pneumocystis carini - IgG dodatnie
sepsa - kolejne dziecko zmarlo w krakowie
uzdrowiciel z Filipin
Co podać na wzmocnienie podczas infekcji jelitowej?
ziarniniak krwiopochodny- co to właściwie jest?