Co na ostry bol gardla???

1. Data: 2007-09-23 07:55:45

Temat: Co na ostry bol gardla???
Od: "KoKol" <b...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Poradzcie mi cos... wczoraj wieczorem zaczelo cos mnie drapac w gardlo...
poszedlem spac (profilaktycznie do ust na noc wlozylem sobie aloes [zawsze
mi to pomaga]) , obudzilem sie kolo 2-3 w nocy z potwornym bolem gardla -
obejrzalem gardlo to byla cala sciana gardla przekrwiona (zaczerwieniona) +
jest pare "krost" bialawych (nie wiem jak to fachowo nazwac, ale na scianie
gardla/przelyku wlasnie takich pare krost jest). Jeden z wezlow chlonnych w
nocy byl lekko powiekszony, temperatury brak i innych objawow. Walnalem na
noc czosnek w duzych ilosciach.
Teraz rano boli podobnie (jak cholera ;-) ), wezly sa normalne i ten ktory
byl powiekszony jest normalny, gardlo wyglada niewiele lepiej (jest bardziej
skoncentrowany stan zapalny a nie rozsiany po calym gardle), poza tym nadal
brak innych objawow jak katar czy goraczka.

I teraz , jak sobie ulzyc jakimis domowymi sposobami ? Psikam i zalewam juz
od nocy gardlo Tantum-verde w psikadle i specjalnie niewiele to mi pomaga i
na krotko :-/
Czytalem gdzies w archiwum o jakis pomyslach typu plukanie woda utleniona
itd. Moze ktos z was ma jakis sprawdzony pomysl ?

Dziekuje i pozdrawiam

Seba

2. Data: 2007-09-23 10:27:55

Temat: Re: Co na ostry bol gardla???
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KoKol" <b...@b...org> napisał w wiadomości
> [...]
> Czytalem gdzies w archiwum o jakis pomyslach typu plukanie woda utleniona
> itd. Moze ktos z was ma jakis sprawdzony pomysl ?

Jeżeli jest już bardzo źle to ma wyjątkowo mocny ból pomagają ..lody.
2 razy zdzrzyło mi się takie coś i naprawde pomaga. Tylko to działa w
skrajnych przypadkach

3. Data: 2007-09-23 23:46:56

Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z domowych sposobów napar z rumianku i szałwii - można pić, można płukać;
płukanie ciepłą wodą z solą, na delikatne bóle gardła rozgryźć witaminę A+E,
zmieszać w ustach z dużą ilością śliny i przełknąć tak, by mieszanina
rozlała się powoli po chorym miejscu. Wszystkie trzy sposoby sprawdzone i
działają. A najlepiej udać się do lekarza, bo na odległość to nie
leczenie...
Harry.

adrenalina i encorton
podejście holistyczne, gdzie ?
Przykurcz wyprostny kciuka
bol w ledzwiach - dolna partia plecow - co to moze byc?
Co na gojenie rany?