Co na spierzchnięte usta?

1. Data: 2011-03-02 17:21:09

Temat: Co na spierzchnięte usta?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Usta i skóra wokół ust spierzchnięte i swędzące/piekące. Bardzo dziwne
uczucie.
Żadne specyfiki nie pomagają. Stosowałam zachwalane tisane, carmex
(tylko podrażniają), maść z witaminą A trochę pomaga.

Ewa

2. Data: 2011-03-02 18:51:44

Temat: Re: Co na spierzchnięte usta?
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-02 18:21, medea pisze:
> [...]
> Żadne specyfiki nie pomagają. Stosowałam zachwalane tisane, carmex
> (tylko podrażniają), maść z witaminą A trochę pomaga.

Zovirax, albo zamienniki.

--
animka

3. Data: 2011-03-02 19:01:01

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-02 19:51, Animka pisze:

> Zovirax, albo zamienniki.

To nie jest opryszczka.

Ewa

4. Data: 2011-03-02 19:01:19

Od: Szczepek <rkm6ITO@SKASUJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Żadne specyfiki nie pomagają. Stosowałam zachwalane tisane, carmex
> (tylko podrażniają), maść z witaminą A trochę pomaga.

Jeśli tylko spierzchnięte a nie jest to żadna opryszczka to cuda działa
miód. Posmarować i wytrzymać ile się da. I nie oblizywać ;-)

Kasia

5. Data: 2011-03-02 19:02:14

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamina B też, ta co jest w drożdżah.
A wogule to świadczy o horobie, więc siedź w domu, wygżej się i wyzdrowiej.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

6. Data: 2011-03-02 19:35:40

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-02 18:21, medea pisze:

> Usta i skóra wokół ust spierzchnięte i swędzące/piekące. Bardzo dziwne
> uczucie.

Młoda miała takie coś niedawno, jeszcze do tego czerwoną skórę wokół ust.

> Żadne specyfiki nie pomagają. Stosowałam zachwalane tisane, carmex
> (tylko podrażniają), maść z witaminą A trochę pomaga.

Używamy od kilku lat sztyftu z Oeparolem. Do kupienia w aptece.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

7. Data: 2011-03-02 19:47:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-02 20:35, Aicha pisze:

> Młoda miała takie coś niedawno, jeszcze do tego czerwoną skórę wokół ust.

To chyba to samo. Mam ja i ma córka.

> Używamy od kilku lat sztyftu z Oeparolem. Do kupienia w aptece.

Dzięki, wypróbuję.

Ewa

8. Data: 2011-03-02 19:57:34

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Żadne specyfiki nie pomagają. Stosowałam zachwalane tisane, carmex
> (tylko podrażniają), maść z witaminą A trochę pomaga.

Pierzchac to znaczy uciekac. Jak wiec mozna miec spierzchniete usta?
Spieczone moze?
Poza tym jak swedza to jest na 99% grzyb.
Albo mala calowa jakiegos kotka, albo duza cos innego.

9. Data: 2011-03-02 20:13:30

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-03-02 20:47, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

A macie przy okazji katar?

Qra

10. Data: 2011-03-02 20:16:44

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-02 21:13, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-03-02 20:47, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> A macie przy okazji katar?

Nie mamy.

Ewa

łyżeczkowanie po porodzie i pozostałości
ruszajacy się ząb i co dalej...?
ostatnio zacząłem elektryzować, czemu?
Arytmia i kaszel
grypa a salicylany-pytanie