Co nam dadzą imigranci islamscy?

1. Data: 2015-10-03 01:34:17

Temat: Co nam dadzą imigranci islamscy?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przyjrzyjmy się celom jakie mogą być osiągnięte przez sprowadzenie
imigrantów do naszego kraju :
1)rozbita zostanie jedność społeczna
2) rozbita zostanie jedność kulturowa
3)rozbita zostanie jedność wiary narodu ( o co bardzo zabiegają genderowcy
i wszyscy twórcy nowego ładu)
Na tak spreparowanym społeczeństwie wykonać można każdy zabieg
socjotechniczny co przy obecnym niemal monolitycznym narodowo i wyznaniowo
społeczeństwie Polskim pomimo wielu prób się nie powiodło !!!!! "

"Jestem przeciwny otwieraniu Polski na obcą kulturowo, masową imigrację.
Jeśli wpuszczamy jakąś ilość, chociażby uznając ich prawo do politycznego
azylu, to mamy prawo wymagać od nich kulturowej asymilacji. Tak więc
żadnych szmat na głowie, żadnego wycia z wieży, żadnego przerabiania swoich
kobiet na zwierzęta domowe, nauka naszego języka oraz nakaz znalezienia
pracy i jej wykonywania. Jeśli te obowiązki nie zostaną wykonane w
rozsądnym czasie, to deportacja. To nie my ich zapraszamy, tylko oni do nas
biegną, o czym powinni pamiętać. Jeśli spełnią te wymogi, to z naszej
strony gościnność. "

" Wszyscy zastanawiają się kto sponsoruje tą nagłą inwazję na Europe.
Pojawiły się już liczne domysły, ale jest też jeden konkret. Chodzi o
odkrycie dziennikarza Sky News, Jonathana Samuelsa, który dotarł do
"książeczki uchodźcy" wyjaśniającej wszystko co trzeba aby ruszyć w drogę
do "raju" w Unii Europejskiej. Okazuje się, że druk tych książeczek
finansuje między innymi organizacja W2eu czyli Welcome To Europe, należąca
do słynnego żydowskiego "filantropa" Georga Sorosa. Na dostępnej w wielu
językach stronie internetowej organizacji W2eu można przeczytać coś
takiego:

"Witamy wszystkich podróżników podczas ich trudnej podróży i życzymy ci
udanej podróży - bo wolność poruszania się jest prawem każdego!"
Poza tym można tam przeczytać wiele wskazówek odnośnie tego jak dostać się
do Europy. Jest wiele adresów w różnych krajach, które mają rzekomo
stanowić punkt zaczepienia dla każdego kto chce znaleźć się w Europie.
Osoby nie korzystające z Internetu są wyposażane w napisaną po arabsku
książeczkę z podstawowymi informacjami koniecznymi dla uchodźców, w tym
mapami i poradami co do tego jak wyekwipować się w drogę do Europy. Jeśli
działalność organizacji pana Sorosa nie jest zachęcaniem do tego co właśnie
widzimy w Europie, to jak ją nazwać? Miłosierdzie czy sprawcze pomocnictwo
w zalaniu Europy islamistami.
Wśród licznych teorii co do przyczyn tej indukowanej przez kogoś migracji
ludności pojawia się taka, że ma to doprowadzić do łatwiejszego
wprowadzenia Nowego Porządku Świata. Stworzenie totalitarnego państwa
policyjnego będzie po prostu konieczne, bo ze względu na terroryzm nie
będzie się dało normalnie żyć w krajach europejskich. W takiej sytuacji
mieszkańcy sami będą się cieszyli z narzucanych im ograniczeń i wszyscy
będą kiwali ze zrozumieniem głowami, że ich niedogodności są koniecznością,
aby mogli być bezpieczni.
George Soros jest wiązany z planami wprowadzenia NWO od bardzo dawna,
dlatego aktywność jego organizacji w podsycaniu islamskiej nawały na Europę
może wskazywać na to, że jest jakiś cel nadrzędny, który chcą osiągnąć
unijni lewacy i dlatego pojawiają się niemądre wypowiedzi zapraszające
miliony uchodźców i media wciąż opowiadają bajkę o schorowanych ludziach,
kobietach i dzieciach, uciekających z obszarów wojennego kataklizmu.
Oficjalnie nie wolno tego dostrzegać, ale na szczęście widzi to zdecydowana
większość społeczeństw Europy."

http://wiadomosci.onet.pl/warszawa/manifestacja-chce
my-repatrianta-zamiast-imigranta-pod-kolumna-zygmunt
a-w-warszawie/cr3mkb

2. Data: 2015-10-03 03:33:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Komunizm się dawno skończył twój Stalin nie żyje, już nie ma jedności masy, jedności
proletariatu, partia jedynym celem ( religią), wszyscy jednakowe meble, jednakowe
samochody, jednakowa ideologia itd. No cóż jednorodność jest wbrew naturze, wtenczas
następuje regres pod wzgldem kultury, nauki, umysłowości, wynalazczości, mody, nawet
produktów spożywczych i użytkowych. Twój Stalin kaput, pojmij to bolszewiku wkońcu,
nie ma już jednakowych WY, MY, TOWARZYSZY. Ludzkość pierwotna to w Afryce,
plemienności podane na tacy twardej ręce dyktatur w Afryce. Autorytaryzmy bo
plemienność stadna jak przedszkole niedojrzała w Afryce. Kupić ci bilet do buszu?
Gdyż do cywilizacji ty no nie bardzo i jest niebezpieczeństwo, że islamista ci zrobi
ubój rytualny, boś dziczyzna.

3. Data: 2015-10-03 11:07:51

Temat: Re: Co nam dadzą imigranci islamscy?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-03 o 01:34, Ikselka pisze:

> "Przyjrzyjmy się celom jakie mogą być osiągnięte przez sprowadzenie
> imigrantów do naszego kraju :
> 1)rozbita zostanie jedność społeczna

Jaka _jedność_?

A nawet gdyby - co to za jedność, jeśli 38-milionom zagraża kilka tysięcy.

Ewa

4. Data: 2015-10-03 12:18:58

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka _jedność_?
>
> A nawet gdyby - co to za jedność, jeśli 38-milionom zagraża kilka tysięcy.

Taka jedność jak wiara.

niezachwiana

5. Data: 2015-10-03 13:00:21

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> Jaka _jedność_?
>
> A nawet gdyby - co to za jedność, jeśli 38-milionom zagraża kilka
> tysięcy.

Ikselka się boi ze imigranci beda ja na siłe szczepić. Ten typ tak ma :)

6. Data: 2015-10-03 13:45:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> Jaka _jedność_?
>
> A nawet gdyby - co to za jedność, jeśli 38-milionom zagraża kilka
> tysięcy.

Ikselka się boi ze imigranci beda ja na siłe szczepić. Ten typ tak ma :)

A ja się pytam kiedy to coś wyjedzie do Afryki, bo do cywilizacji plemienność się nie
nadaje, niech wkońcu opuszą kraj cywilizowany i żyją pierwotnymi komunami jak tu
deklaruje z ich niecywilizowanymi zachowaniami w Afryce.

7. Data: 2015-10-03 14:12:05

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-10-03 11:07, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Taka jedność jak wiara.

> niezachwiana

Masz rację, jak zwykle. We wszystkim.
A ja mam 2 pytania:

1. ILU Krzyżaków (rycerzy) podbiło Prusy, wytępiło autochtonów i wzięło się
za Polskę i dlaczego mniej niż 70?

2. ILU Gotów i Wandalów przeprawiło się przez zamarznięty Ren (czego nie
spodziewali się strzegący granic Rzymianie) i omijając legiony- ruszyło na
Rzym, niszcząc wszystko, czego im się tam nie udało ukraść i dlaczego było
ich nie więcej jak kilka tysięcy (wobec setek tysięcy legionistów i kilku
milionów obywateli Rzymu)?

Fakt pozostaje faktem. Historia to taka nauka, która jeszcze nigdy niczego
nie nauczyła. Kogokolwiek.

--

Chiron

---
Avast.

8. Data: 2015-10-03 14:14:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Oct 2015 12:18:58 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-10-03 11:07, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Taka jedność jak wiara.

Jakiś ból w wierze?

9. Data: 2015-10-03 14:14:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Oct 2015 11:00:21 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

> Ikselka się boi ze imigranci beda ja na siłe szczepić. Ten typ tak ma :)

Mam nadzieję, że zatrzymają się u Ciebie - tylko to mnie uratuje.

10. Data: 2015-10-03 14:16:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Oct 2015 14:12:05 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> ich nie więcej jak kilka tysięcy (wobec setek tysięcy legionistów i kilku

I na tym pytanku drugim bym się polecała skupić...

> Fakt pozostaje faktem. Historia to taka nauka, która jeszcze nigdy niczego
> nie nauczyła. Kogokolwiek.

W każdym razie niewielu.

MOLESTOWANIE TEOSEKSUALIZMEM
Łódź