Co nas nie zabije...

101. Data: 2020-03-28 01:58:00

Temat: Re: Co nas nie zabije...
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-28 01:47, Izaura wrote:

> [...]
> Apostolskiego K.C. Pisal glownie o Milosci, Radosci, Wdziecxnosci, wiec
> mozesz spokojnie to czytac bez najmniejszego ryzyka infekcji
> ortodoksyjnym Chrzescijanstwem. Zwlaszcza teraz, w czasach ostatecznych,
> gdy juz wkrotce wszyscy staniemy sie napowrot energia, Duchem, warto,
> chocby przez chwile poczuc wdziecznosc wobec Wszechmogacego Wszechswiata.
> Te zagadnienia byly znane od zawsze w starozytnej Gnozie, zwanej dla
> niepoznaki Mistycyzmem, o ktorym traktuje cala ta seria prezentacji,
> wykonana przez pana Piotra Listkiewicza, pt: 'Mistycyzm'.

D7CC

a tu jest o Ameryce... https://www.youtube.com/watch?v=O2PtaO5NFlI

102. Data: 2020-03-28 02:47:01

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-27 14:10, Trybun wrote:
> Piszesz jakbym miał jakiś wybór. Jeżeli już bym miał pójść na wybory to
> tylko p. Bosak wchodzi w grę. Nie sądziłem że ja zwolennik Lewicy to
> powiem ale tylko on (czyli dość radykalny prawicowiec) sprawia na mnie
> wrażenie człowieka honoru i patrioty.

i ostatnioozenil sie z kobieta...

103. Data: 2020-03-28 03:04:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-28 01:47, Izaura wrote:

> [...]
>
> https://www.youtube.com/watch?v=aWWxHm-Wg4A
>
> //polecam kazdemu, sciagac, dokad jest Internet...

oczywiscie: Siergiej Nikolajewicz Łazariew

i agientura wplywu dostala sraczki...
https://sekty.wordpress.com/2016/02/16/siergiej-laza
riew-diagnostyka-karmy-czy-niebezpieczna-sekta-rosyj
skich-satanistow/

104. Data: 2020-03-28 09:19:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> i ostatnioozenil sie z kobieta...

Nie tylko! Także z Lewicą! Same akty desperacji.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

105. Data: 2020-03-28 09:25:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:
> [...]
restrictions-for-the-russian-humanitarian-aid-flight
s-headed-to-italy-coronavirus-employed-by-kremlin-as
-means-of-propaganda-commentary

wloch-4514945

> Ooo, to, to!
> Przywiezli sprzet dla siebie, jak by przygotowywali sie na oblezenie.
>
> I juz zaczela sie dyplomacja i tylko patrzec jak pojawi sie gdzies na
> 'podeszwie buta' baza morska, jak w Syrii.
> https://www.wnp.pl/rynki-zagraniczne/ambasador-rosji
-odpowiada-la-stampie-na-krytyke-rosyjskiej-pomocy,3
82617.html

To jest prawdopodobne.
I jeszcze jedno. Rosja na pewno ma już szczepionkę - oni się nie bawią w
lata testowania i atestowania. Ci, co przylecieli ,,narażać życie",
zaszczepieni jak nic.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

106. Data: 2020-03-28 09:34:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.03.2020 o 19:40, XL pisze:

> Służy, służy. Byle z właściwych źródeł.

A właściwe to te, które ty uznasz, że są właściwe?
Czy może wszystkie źródła są właściwe? Nawet te, w których
udokumentowane są pogromy robione przez Polaków. Albo pedofilia w
polskim kościele.

https://www.tygodnikprzeglad.pl/zbrodnie-bohaterow-i
pn/

"Najważniejszą rolę w krzewieniu mitu ,,żołnierzy wyklętych" odgrywa IPN.
Jego pracownicy, chcąc uwiarygodnić politykę historyczną rządu, nie
tylko przemilczają niewygodne fakty, ale wręcz posuwają się do
przeinaczeń, za nic mając nawet wyniki własnych śledztw i badań
historycznych."

A może ty nie odróżnisz źródeł od prawackiego zakłamywania historii i
błędnie traktujesz to jako źródła?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

107. Data: 2020-03-28 10:28:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To jest prawdopodobne.
I jeszcze jedno. Rosja na pewno ma już szczepionkę - oni się nie bawią w
lata testowania i atestowania. Ci, co przylecieli ,,narażać życie",
zaszczepieni jak nic
---
Wcale bym sie nie zdziwil gdyby w Wuchan to ktos wlasnie z tej ekipy uzyl
spraju lub POsmarowal czyms kilka klamek...

108. Data: 2020-03-28 10:34:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> Wcale bym sie nie zdziwil gdyby w Wuchan to ktos wlasnie z tej ekipy uzyl
> spraju lub POsmarowal czyms kilka klamek...

Taki inny nowiczok...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

109. Data: 2020-03-28 10:47:36

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wcale bym sie nie zdziwil gdyby w Wuchan to ktos wlasnie z tej ekipy uzyl
> spraju lub POsmarowal czyms kilka klamek...

Taki inny nowiczok
---
NWOiczok ;)
Swiat siem sypie USA zre siem z Hincami kto winien [a wczesniej razem nad tym
pracowali]
a komu to najbardziej na rencem zeby wszystkich oslabic bo sam juz tak slaby ze
ledwie zipie?

110. Data: 2020-03-28 12:01:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
pracowali]
> a komu to najbardziej na rencem zeby wszystkich oslabic bo sam juz tak

Każdy z każdym się żre. Jaki tam Nowy. Wojna wisi na włosku. Nowy-stary.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Tylko humor może nas uratować.
Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Szumowski super!
Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii
XL i niebieski - ozdrowiency