Co nas nie zabije...

111. Data: 2020-03-28 23:34:34

Temat: Re: Co nas nie zabije...
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-28 09:19, XL wrote:

> Nie tylko! Także z Lewicą! Same akty desperacji.

Jacy oni mlodzi... :)

https://www.gala.pl/artykul/krzysztof-bosak-wzial-sl
ub-kim-jest-karina-walinowicz-jego-zona-200209054248

i przynajmiej zona bedzie patrzec oblesnemu levactwu na lapy...

https://ordoiuris.pl/centrum-wolnosci-religijnej

112. Data: 2020-03-28 23:36:51

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-28 09:25, XL wrote:
> [...]
restrictions-for-the-russian-humanitarian-aid-flight
s-headed-to-italy-coronavirus-employed-by-kremlin-as
-means-of-propaganda-commentary

wloch-4514945

-odpowiada-la-stampie-na-krytyke-rosyjskiej-pomocy,3
82617.html

> To jest prawdopodobne.
> I jeszcze jedno. Rosja na pewno ma już szczepionkę - oni się nie bawią w
> lata testowania i atestowania. Ci, co przylecieli ,,narażać życie",
> zaszczepieni jak nic.

to mozliwe... a przynajmiej, udalo sie to wmowic ochotnikom...

113. Data: 2020-03-28 23:48:44

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-28 09:34, Kviat wrote:

> A właściwe to te, które ty uznasz, że są właściwe?
> Czy może wszystkie źródła są właściwe? Nawet te, w których
> udokumentowane są pogromy robione przez Polaków. Albo pedofilia w
> polskim kościele.
>
> https://www.tygodnikprzeglad.pl/zbrodnie-bohaterow-i
pn/

> "Najważniejszą rolę w krzewieniu mitu ,,żołnierzy wyklętych" odgrywa IPN.
> Jego pracownicy, chcąc uwiarygodnić politykę historyczną rządu, nie
> tylko przemilczają niewygodne fakty, ale wręcz posuwają się do
> przeinaczeń, za nic mając nawet wyniki własnych śledztw i badań
> historycznych."
>
> A może ty nie odróżnisz źródeł od prawackiego zakłamywania historii i
> błędnie traktujesz to jako źródła?

to nie jest mit... tylko etos!

114. Data: 2020-03-29 00:20:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
82617.html

> to mozliwe... a przynajmiej, udalo sie to wmowic ochotnikom...

Obstawiam realną szczepionkę. Przecież NIE WYPADA, aby któryś zachorował,
nie? Rosjanie muszą pokazać wyższość technologiczną...
Ludzi z zatopionego ,,Kurska" nie warto im było ratować, bo by wyszła na jaw
technologiczna niższość (atomowa), ale TU... Wystarczy, że nikt z Rosjan
nie zachoruje - i niech świat się natychmiast domyśli, who is who w tej
grze.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

115. Data: 2020-03-29 01:47:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 28 marca 2020 02:48:19 UTC+1 użytkownik Izaura napisał:

> i ostatnioozenil sie z kobieta...

Z jakąś Karyną ;)

116. Data: 2020-03-30 16:46:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Z jakąś Karyną ;)

Biedna dziewczyna. Albo równie wyrachowana, jak on.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

117. Data: 2020-03-31 00:30:37

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-30 16:46, XL wrote:

> Biedna dziewczyna. Albo równie wyrachowana, jak on.

ale, stara sie... i w centrum wolnosci religijnej dziala.

https://ordoiuris.pl/centrum-wolnosci-religijnej

118. Data: 2020-03-31 00:58:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> ale, stara sie... i w centrum wolnosci religijnej dziala.
>
> https://ordoiuris.pl/centrum-wolnosci-religijnej

No więc on.
Czyli biedna.
O ile ona szczerze w tym centrum.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

119. Data: 2020-03-31 01:43:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-31 00:58, XL wrote:

> No więc on.
> Czyli biedna.
> O ile ona szczerze w tym centrum.

Ta, po owocach okaze sie...

120. Data: 2020-03-31 02:05:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Ta, po owocach okaze sie...

Owoce... owoce.... Zajdzie w ciążę, to uwierzę ;-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Tylko humor może nas uratować.
Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Szumowski super!
Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii
XL i niebieski - ozdrowiency