Co pod orzech wloski ?

41. Data: 2005-04-07 19:19:16

Temat: Re: Co pod orzech wloski ?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

b...@p...onet.pl wrote:

> Lipa-bonsai, och!

Pisałem, 'Komsta', roczne przyrosty 2-3 cm, bez cięcia :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Andreas, co mieszkał w Stuttgarcie,
Z siostrzyczką swą bił się zażarcie.

42. Data: 2005-04-07 19:47:34

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktoś tu chyba
> miał nasiona i siewki, dobrze pamiętam?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Oj, z nasion to nawet ja się nie doczekam drzewa ;-)
A jak szybko rośnie, ile ma przyrostu względem roku ???

Serdecznie Miłka

43. Data: 2005-04-07 19:48:10

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko napisał(a):

> Pisałem, 'Komsta', roczne przyrosty 2-3 cm, bez cięcia :)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Post z 20:24 nawet u mnie pusty.
Rozumiem, że jeśli chcę doczekać pieknej lipy, to Komstę wykopać?
serdeczności michalina

44. Data: 2005-04-07 19:53:20

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam na wydaniu katalpy ok 1,5 m wysokie, ale trzeba po nie
> przyjechać do Lubina.
> Pozdrawiam.Mirzan

Dla uściślenia tematu, jakie masz do wydania katalpy Mirku ???

Serdecznie Miłka

45. Data: 2005-04-07 19:56:34

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co okreslasz mianem gleby wodonosnej? U mnie na glinie rosna dobrze.
> Problemow z odpornascia na mroz nie zauwazylem.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Chodzi mi o taką glebę co po niej powierzchownie i zapewne kilka
centymetrów w głąb cieknie woda. Tzn. od wczesnej wiosny do czerwca
trawnikiem spływa woda z góry. Słychać to szemranie przez trawę a po
ogrodzie chodzi się w gumiakach ... ;-)

Serdecznie Miłka

46. Data: 2005-04-07 20:15:29

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do małych i bardzo małych ogródków polecam T. cordata 'Komsta' :-).
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Ale to ma być duże docelowo drzewo aby zmieścił się pod nim stół i
powiedzmy 10 gości na bankiecie ;-)

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_milka#25337211
12904762982

Serdecznie Miłka

47. Data: 2005-04-07 22:23:52

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> [...]

Ja az takiego podobienstwa nie widze ;) No ale niech Ci bedzie.

Sadz, profilaktycznie wyprowadz dluzszy pien - powinna byc odporniejsza od
nisko sie rozgaleziajacej (ale jak patrze na Twoj orzech wloski i czytam o
Twoich wymaganiach, to nie wyprowadzisz takiego pnia).

> [...] Kroś tu chyba
> miał nasiona i siewki, dobrze pamiętam?

Najchetniej pare sztuk Ci sprezentuje (woreczek nasion tez moge dozbierac
;)
(moje siewki to surmie zwyczajne, czyli Catalpa bignonioides).
Najlepiej terez, bo jeszcze nie wypuscily.
:)

Pozdrawiam,
Bpjea

48. Data: 2005-04-07 22:28:28

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> wrote in message

> O ile są. Na przykład taka Catalpa bignonioides `Nana` kwiatów nie
wytwarza.

I dlatego posadzilem u mnie czysty gatunek, forme zielona :)

Pozdrawiam,
Bpjea

49. Data: 2005-04-07 22:32:03

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

<b...@p...onet.pl> wrote in message

> 'Aurea' jest faktycznie rewelacyjna, głeboko żałuję, że nie mam już
miejsca,
> ale że trafiłam na nią kupując katalpę-anonim ;-(

Ze tez przedkladacie dziwolagi nad zielone drzewa... :(
Anonim moze byc odporniejszy zato :)

Pozdrawiam,
Bpjea

50. Data: 2005-04-07 22:36:48

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message

> Oj, z nasion to nawet ja się nie doczekam drzewa ;-)

Zdziwilabys sie, jak bardzo jestes w bledzie :)

> A jak szybko rośnie, ile ma przyrostu względem roku ???

Szybko, w mlodym wieku poczawszy od 3 lat po metr i wiecej rocznie. Do
trzech lat troche wolniej.
Kwitna juz mlode drzewa. (na bardzo zlym stanowisku nawet czteroletnie
siewki moga miec zaledwie 15 cm, jednak az tak zlego pewnie nie masz).

Pozdrawiam,
Bpjea

Życie Roślin - komu, komu
proszę o przypomnienie się :)