Co podać na wzmocnienie podczas infekcji jelitowej?

1. Data: 2007-09-21 10:31:33

Temat: Co podać na wzmocnienie podczas infekcji jelitowej?
Od: Kasia <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Co mozna podać dziecku podczas jelitówki...aby wzmocnić organizm?
kasia

2. Data: 2007-09-21 15:34:30

Od: "Cycu" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wodke

3. Data: 2007-09-21 15:59:27

Od: Kasia <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Cycu pisze:
> wodke
>
> "Kasia" <k...@r...net> wrote in message

oooootak zwlaszcza dziecku....bo o nie mi chodzi
Kasia

4. Data: 2007-09-21 16:35:46

Od: "tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co mozna podać dziecku podczas jelitówki...aby wzmocnić organizm?

Hipp ORS 200

tomasz

5. Data: 2007-09-22 06:34:24

Od: Mariusz <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Sep 2007 15:34:30 -0000, "Cycu" <o...@g...pl> wrote:

>wodke

Kolejne dziecko neostrady.
Masz taki mądry nick jakie odpowiedzi.
Zapoznaj się najpierw z zasadami panującymi na grupach dyskusyjnych,
skonfiguruj czytnik, odpowiadaj pod wątkiem, który cytujesz itd. a
dopiero odpowiadaj na temat.

Mariusz

ziarniniak krwiopochodny- co to właściwie jest?
Pytanie laika :)
Bezdech senny
tłumaczenie na angielski
Czy można pic ramigas dłużzej niż miesiąc