WP - Wirtualna Polska, "f" - jak firma - ale nie FIRMA.

1. Data: 2002-09-19 19:16:36

Temat: WP - Wirtualna Polska, "f" - jak firma - ale nie FIRMA.
Od: "JC" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam:-)

He he, WP tragedia polskiego internetu.

Oczywiscie nie dla Was wchodzących na ten servis internetowy w kraju.
mówię tu o polonii która daremnie w ciągu dnia próbuje tam wejść.
Dlaczego?
To proste - firma bez pieniędzy, taka furmanka ciągnięta przez koniki,
coś w rodzaju dawnej lektury komunistycznej o "Łysku z pokładu Idy".
I to w dobie internetyzacji kraju. Dlaczego tak jest?

WP jest klientem "ipartners". Ping WP dla polonii = ok. 390 ms a najczęściej
w ogóle go nie ma, bo server ten jest nieosiągalny w ciągu dnia. Proces ten
postępuje, na gorsze oczywiście. Teraz "wisi" tam - godz. 21:00 - 2000
zalogowanych
posiadaczy kont. Posiadacze witryn cieszyliby się mając taką frekwencję
każdego dnia:-)
Rozmawiałem z głównym sieciowcem WP - tak to się fajnie nazywa - no i
problemy te
o których piszę są IM doskonale znane. Rozmawiałem też z "ipartners" - ha,
to jest firma przez
duże F. Nawet, po tym jak sprawdzili te moje "żale", zadzwonili do mnie i
stwierdzili:

" Ma pan rację co do routingu gości z zagranicy, ale ponieważ WP nie zwraca
się
do nas w tej sprawie, my nie może zrobić nic bo to kosztuje " - WP
oczywiście.
"Możemy im nawet zrobić ping 5 ms jak do nas wystąpią...."

Sprawa ma iść na zarząd WP, który zatwierdzić ma rozbudowę sieci - ok.
miesiąca.
Póki co, WP pozostaje serverem krajowym, nie osiągalnym dla polonii
zagranicznej.

A dla konkurencji mam typ, jak przejąć te min. 2000 potencjalnych klientów
WP na swoje
serwery;-).

pozdr. - Józek
___________________

2. Data: 2002-09-19 19:58:31

Temat: Re: WP - Wirtualna Polska, "f" - jak firma - ale nie FIRMA.
Od: e...@g...pl (eusso) szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> [...]
> zagranicznej.
>
> A dla konkurencji mam typ, jak przejąć te min. 2000 potencjalnych klientów

Najpierw, to niech IP powie ile firm podpięła do routera brzegowego w
który wpieta jest WP....od czasu kiedy WP podpisała z IP Umowę. O tym
jakoś IP nie mówi, nie chwali się....Mówią, ze trzeba sie zwrócić- maja
racje , zwracac się można, ale i tak to nie bedzie dobrze działało na
ich łaczach bo przeginali, przeginaja i bedą przeginali z iloscia
użytkowników i to niezależnie od poziomu kasy jaka sie płaci. jedyne co
skutkuje, tp jak posiedzisz z jednym z ich adminów na piwie w Wa-wie na
Polach Mokotowskich, to przez jakis czas bedzie ich łacze chodziło OK-
dopóki nikt nie pogrzebie w saturacjach...

3. Data: 2002-09-19 20:17:30

Od: "JC" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"eusso" <e...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> JC napisał(a):

Witam.

A przy okazji, sorry za TPSA. Bez względu jak w tej TPSA jest to od
czasu naszego ostatniego tutaj spotkania trochę poszerzyłem
swoją wiedzę o przyczyny moich problemów z serverem WP.

Zgadzam się z Tobą w całości z tym co piszesz.

Najważniejsze.......byle do Unii ;-)

Uśmiać się można, piwo......i tak ta furmanka zipe. A szkoda bo WP
ma ładny portal. Wiesz czego nie rozumię i nie wiem jeszcze?

Gdzie jest konkurencja - też na piwie?

pozdr. - Józek
______________________

/.../

4. Data: 2002-09-22 17:46:51

Od: "JC" <j...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"eusso" <e...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

He he.

> [...]

> Polach Mokotowskich, to przez jakis czas bedzie ich łacze chodziło OK-
> dopóki nikt nie pogrzebie w saturacjach...

Cholera, władcy WP zapomnieli przed weekendem wypić troche piwa
z adminami IPartners bo wczoraj WP padło totalnie na pysk wywalając
tam w chmurki ponad 2000 gości.

Czy oni nie lubia piwa?;-)))

pozdr. - Józek
________________