Co przygotować na romantyczną kolację?

41. Data: 2006-08-17 11:08:54

Temat: Re: Co przygotować na romantyczną kolację?
Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

> polecam wszystkim krem z brokuł z groszkiem ptysiowym i bitą śmietaną ;)
> RRRReeeewelacja.
>
> Pozdro
> Groover

To prawda krem z brokułów jest pycha, moje dzieci uwielbiaja to danie :-)

Monika

42. Data: 2006-08-17 15:03:05

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moni|<a napisał(a):

> No właśnie ..........związek jest stabilny, kobieta oczekuje spotkania z tym
> facetem a to co zanajdzie sie na talerzu to sprawa drugorzędna i jedynie
> miły dodatek do całości - więc nie rozumiem całego tego zamiesznia pod
> tytułem "romantyczna kolacja", można cos ciekawego przygotować ale nie dajmy
> sie zwariować!

Jak Ty nic nie rozumiesz. "Zwykłe" to ona ma na co dzień. Teraz Groover
chce ją poczęstować "niezwykłym". Być może są osoby, dla których sam
fakt, że facet staje przy kuchni jest wystarczająco niezwykłym powodem
do zachwytów, ale to już raczej nie te czasy.
BTW strasznie nieromantyczna jesteś :(.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

43. Data: 2006-08-17 15:08:50

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> BTW strasznie nieromantyczna jesteś :(.

A być romantycznym to zaleta, czy wada?
--
pa, BBjk

44. Data: 2006-08-17 15:17:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BasiaBjk" <b...@q...pl> wrote in message

> A być romantycznym to zaleta, czy wada?
> --
> pa, BBjk

Romantyczna, ale tylko do pewnego momentu, później raczej bezwstydna...

45. Data: 2006-08-17 15:27:33

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk napisał(a):

> A być romantycznym to zaleta, czy wada?

IMHO zaleta. Proza życia zabija wszystko, romantyzm ratuje.

E.

46. Data: 2006-08-17 15:41:11

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> IMHO zaleta. Proza życia zabija wszystko, romantyzm ratuje.

Romantyzm, to słowo wieloznaczeniowe. Mozna popaść w przesadę zarówno w
byciu jak i nie byciu romantycznym.
Dla mnie rozrzucenie płatków tysiąca róż po pościeli i domu, zapalenie setki
swiec jest głupie, dziecinne i bez wyobraźni. Natomiast karmienie się
winogronami na górce wśród szczerego pola przy blasku księżyca i gwiazd juz
mnie kręci. Najromantyczniejsze są rzeczy najprostrze, płynące z serca.
Wszystko inne to sztuka dla sztuki...

Schemat romantycznej lekkostrawnej kolacji a potem bara-bara, też wyszedł z
mody (zwłaszcza, że zaleca się ćwiczenia fizyczne przy pustym żołądku). Dla
mnie duzo romantyczniejsze jest bara-bara, a potem usmażenie zrobienie
czegos do jedzenia przez faceta ubranego w sam fartuszek;-)

Pozdrawiam,
Akulka

47. Data: 2006-08-17 16:08:29

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że facet staje przy kuchni jest wystarczająco niezwykłym powodem do
> zachwytów, ale to już raczej nie te czasy.

No faktycznie nie jestem romantyczna bo cały czas usiłuje powiedzieć że
najważniejsi są tu ludzie nie zawartość talerza.
Według tego co piszesz człowiek który nie potrafi ugotować czegoś wymyślnego
to nigdy nie będzie w stanie urządzić tzw. romantycznej kolacji, to jest
smutne.

Ja uważam że każdy może takie wyzwanie podjąć, liczą sie tylko, chęci
pomysłowość i zaangażowanie. I w tym tkwi cały romantyzm :-)

Pozdrawiam

Monika

48. Data: 2006-08-17 16:32:35

Od: "Grooveman" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> napisał w wiadomości
> [...]
> Według tego co piszesz człowiek który nie potrafi ugotować czegoś
> wymyślnego to nigdy nie będzie w stanie urządzić tzw. romantycznej

gotuję 300 dni w roku - niemal codziennie. To ja przygotowuję posiłki ;)
Robię poniekąd za "kura domowego". A tu chodziło o przygotowanie czegoś
extra. Ot i wszystko

Pozdro
Groover

49. Data: 2006-08-17 17:05:04

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moni|<a napisał(a):

> [...]
> to nigdy nie będzie w stanie urządzić tzw. romantycznej kolacji, to jest

No i tyle zrozumiałaś :/

E.

50. Data: 2006-08-17 17:05:29

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grooveman napisał(a):

> gotuję 300 dni w roku - niemal codziennie. To ja przygotowuję posiłki ;)
> Robię poniekąd za "kura domowego". A tu chodziło o przygotowanie czegoś
> extra. Ot i wszystko

No właśnie próbowałam wytłumaczyć, ale się nie dało :(

E.

--

przepis na alse do nachos
Zdradźcie mi sekret bakłażanów