Co sądzicie na temat projektu ustawy o rehab. i zatrudnieniu ON

1. Data: 2002-08-27 20:40:58

Temat: Co sądzicie na temat projektu ustawy o rehab. i zatrudnieniu ON
Od: "Barbara Kowalewska" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Powiedzcie proszę co sądzicie na temat projektu ustawy o rehabilitacji
i zatrudnieniu osób niepełnosprawnych. Co właściwie się zmieni? A co
pozostanie?
Pozdrawiam
Basia

2. Data: 2002-08-30 11:23:35

Od: "Nemo" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam tego projektu - podaj namiary .

--
Pozdrawiam. Nemo

3. Data: 2002-08-30 11:30:55

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemo napisał(a):

> Nie znam tego projektu - podaj namiary .

http://psi.proinfo.pl
http://www.mpips.gov.pl
http://irss.and.pl

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

4. Data: 2002-08-31 17:26:37

Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainteresowanych przebiegiem prac zapraszam na : www.popon.pl - link USTAWA.

5. Data: 2002-08-31 19:54:12

Od: "Mariza" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> napisał w wiadomości
> Zainteresowanych przebiegiem prac zapraszam na : www.popon.pl - link
USTAWA.

Zastanawiam się nad stroną POPON jest to przedziwna strona "OD" czyli
informacje, komunikaty, adresy struktura i nieczynne od dawna strony [np.
wielkopolska] ale ani śladu możliwości kontaktu w drugą stronę z cyklu
napisz do nas, podziel się opinią. Ta sama uwaga dot., oddziałów
wojewódzkich. Wyglądami to na ex cathedrae. Mariza

--
m...@p...onet.pl
GG 2522986

6. Data: 2002-08-31 21:19:35

Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

1/ A od czego są "KONTAKT' w prawym górnym rogu. Jako 1 z człon-
ków Rady Wykonawczej odpowiedzialny za politykę informacyjną
organizacji - liczę na żywy kontakt.
2/ Porady prawne - pozwalają na uzyskanie ważkich informacji.
3/ Powoli się budują strony oddziałów : śląski już od dawna, a wielko-
polski ma już przychodnię.
4/ Są adresy członków wszystkich władz organizacji, więc nie trzeba
pisać na Berdyczów.
5/ Są jeszcze : "Opinie, poglądy, stanowiska", gdzie zamiescimy tą
uwagę.

Czym możemy jeszcze próbować zmienić opinię; czekamy na konkretne
sugestie.
Leszek Marażewski
l...@c...pl

7. Data: 2002-08-31 22:31:42

Od: "Mariza" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry. "Kontaktów" nie zauważyłam, ale co do wielkopolskiego oddziału, to
mam mieszane doświadczenia.
Ostatnio toczy się dyskusja nt. ON a zatrudnienie. Sądziłam, że na stronach
regionalnych będą także informacje dot. miejsc pracy i poszukiwanych
pracowników, skoro są to pracodawcy ON, chyba , że ZPCh są hermetyczne, lub
zatrudniają ON tylko przy nieskomplikowanych pracach
Mariza

--
m...@p...onet.pl
GG 2522986

8. Data: 2002-09-01 14:33:22

Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przekażę uwagi kolegom z innych oddziałów.
Pozdrawiam.

9. Data: 2002-10-07 14:24:01

Od: "FLESCH SP Z O.O" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Kowalewska <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:akgo4o$9vd$...@n...gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

10. Data: 2002-10-08 09:57:12

Od: "Tomasz Malinowski" <t...@p...to_wytnij.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

FLESCH SP Z O.O pisze:
> Użytkownik Barbara Kowalewska <b...@N...gazeta.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:akgo4o$9vd$...@n...gazeta.pl...
[ciach]

Czy wysyłając w odpowiedzi na grupę niezmieniony post sprzed ponad miesiąca
chcesz zakomunikować, że nie masz zdania, czy może także piszesz pracę
magisterską i "podpinasz się" pod Basi sondaż diagnostyczny?

Jeżeli kogoś interesuje, co o tych zmianach myślą Posłowie:
http://ks.sejm.gov.pl:8009/kad4/029/40293000.htm#095

Pozdrawiam - Tomek

SamiSobie-prawo-mam pytanie
Re: praca