Co sądzicie o dalekim wschodzie?

41. Data: 2009-07-21 20:36:07

Temat: Re: Co sądzicie o dalekim wschodzie?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 21 lipca 2009 21:59. carbon entity 'cbnet' <c...@n...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Co taki Debil jak ty może wiedzieć o kolebce kultury europejskiej.
> Jaja sobie robisz. :)

Skąd przybyły plemiona INDOeuropejskie?

42. Data: 2009-07-21 20:42:50

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz mi wykazać, że jednak coś wiesz?
Daruj sobie.
Ja WIEM, że nic nie wiesz na ten temat.
Dlatego _wyłącznie_ bredzisz.

To normalne, że Debile nie wiedząc, że czegoś nie wiedzą,
twierdzą, że to wiedzą. ;)
Ty jesteś Debilem.
Powaga i powaga, że powaga.
Przynajmniej to teraz już masz szansę wiedzieć. :)

--
CB

"Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał(-a)
w wiadomości news:h4589v$l0b$4@news.onet.pl:

43. Data: 2009-07-21 20:48:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Plemiona opuściły plemiona i przybyły.
Potem plemiona przylazły za nimi.
Wtedy niektóre plemiona się zjednoczyły i zagazowały te co przylazły.

Pytanie brzmi: DLACZEGO?

Czy znajdzie się choć jeden wśród Debili, który znajdzie odpowiedź
na to pytanie?
Wątpię.

BTW owocnego, nazdyczonego pie*nia Debilom życzę. :)

--
CB

"cbnet" <c...@n...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:h4592d$fbh$1@node2.news.atman.pl:

44. Data: 2009-07-21 21:03:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kultura opuszczonych plemion praktycznie [sama z siebie] nie ewoluuje.
Kultura plemion, które przybyły ewoluuje w ogromnym tępie i na niespotykaną
dotąd skalę, tak, że pod wpływem tej ewolucji [z bólem] zmienia się _nieco_
także i kultura starych, opuszczonych plemion.

Pytanie brzmi: DLACZEGO?

Niech wystąpi największy wśród Debili i odpowie na te pytania. :)
Proszę bardzo. Powodzenia. ;)

--
CB

"cbnet" <c...@n...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:h459d9$fd4$1@node2.news.atman.pl:

45. Data: 2009-07-21 21:14:32

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lip, 22:42, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Chcesz mi wykazać, że jednak coś wiesz?
> Daruj sobie.
> Ja WIEM

Dawno sie tak nie usmialam.

46. Data: 2009-07-21 22:08:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 21 lipca 2009 23:03. carbon entity 'cbnet' <c...@n...pl>
> [...]

> Pytanie brzmi: DLACZEGO?
>
> Niech wystąpi największy wśród Debili i odpowie na te pytania. :)

To ja odpowiem tobie pytaniem na pytanie: dlaczego 1000 lat temu niejaka
pani Murasaki Shikibu dama cesarskiego dworu w Kyoto napisała NOWOCZESNĄ
powieść?

Kultury Państwa Środka i jego sąsiadów nie musiały ewoluować. Były tak
daleko od samego kontaktu z prymitywizmem barbarzyńców, że nie musiały
tworzyć awangardy (straży przedniej). Rewolucja przemysłowa zatrzymała się
u nich dlatego, że nie było u nich żadnej warstwy społecznej cofniętej w
rozwoju intelektualnym na tak niskim i prymitywnym poziomie, że jej użycie
jako dodatków do maszyn (proletariatu) byłoby opłacalne, stąd nie było
rozwoju maszyn jako narzędzi. Gdyby siłą proletariatu nie zdehumanizowano,
nie zinstytucjonalizowano i nie oduczono myśleć, w Europie rozwój maszyny
parowej a potem elektrycznej nie byłby również opłacalny. Dopiero po
wyniszczeniu przez zmechanizowany prymityw z Europy powstała taka warstwa.
Do dzisiaj to prymityw (low-brows) w Europie i niestety gdzie indziej
fascynuje się maszyną Diesla (następczynią maszyny parowej) i motoryzacją
vide gangi motocyklowe.

47. Data: 2009-07-21 22:50:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomimo swojej trudnej do oszacowania, niepospolitej bezczelności,
jesteś za mały [oraz przede wszystkim nadzbyt niedorozwinięty], aby
na nie odpowiedzieć choćby w niewielkim stopniu rozmijając się
z prawdą.

Chodziło mi o kogoś z 1000x razy bardziej rozumnego od ciebie.
Znowu sobie jaja robisz. :)
Won na drzewo.

--

w wiadomości news:h45dmv$2q7$1@news.onet.pl:

48. Data: 2009-07-21 22:52:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomimo swojej trudnej do oszacowania, niepospolitej bezczelności,
jesteś za mały [oraz przede wszystkim nadzbyt niedorozwinięty], aby
na nie odpowiedzieć i choćby w niewielkim stopniu nie rozminąć się
z prawdą.

Chodziło mi o kogoś z 1000x razy bardziej rozumnego od ciebie.
Znowu sobie jaja robisz. :)
Won na drzewo i morda w kubeł. ;)

49. Data: 2009-07-21 23:10:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dla mnie pozostajesz wielkim Debilem.
Sp*aj żesz.

Pytanie nie było do ciebie. :)

--

w wiadomości news:h45hdt$aln$1@news.onet.pl:

50. Data: 2009-07-21 23:11:48

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

środa, 22 lipca 2009 00:52. carbon entity 'cbnet' <c...@n...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Pomimo swojej trudnej do oszacowania, niepospolitej bezczelności,
> jesteś za mały

Za mały? A juści! Powiem jedynie, że w Walhalli są całe baseny amrity, tylko
mało kto tam zagląda ;)

> [oraz przede wszystkim nadzbyt niedorozwinięty],

Z certyfikowanym testem IQ 134? Jaja sobie robisz? Ile musiałbym mieć, żeby
odpowiedzieć na twoje pytania --- 200?

POCHWALA KLUSEK
NA CO DZIECI?
Patent na świnie dopuszczono w EU