Co się działo przez ostatnie 1k postów?

11. Data: 2009-01-30 08:59:44

Temat: Re: Co się działo przez ostatnie 1k postów?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Relpp pisze:

> Wyczuwając niechęć rapidsharową dorzucam gorszy jakościowo i cięższy ale
> za to jpg:
> http://img217.imageshack.us/img217/3856/wykresikvt9.
jpg

Schemat nie bierze pod uwagę kaefów, podwójnych kont pocztowych (np.
trenR pisuje z dwóch) oraz kłopotów technicznych (np. ja w ogóle nie
widzę postów Bluzgacza, Fragile, globa, chyba że ktoś ich zacytuje albo
pofatyguję się na gogle).

Tak czy inaczej idę się powiesić - blisko sto postów na 1000. ;-P

Ewa

12. Data: 2009-01-30 09:23:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Bluzgacz

O! Widzę Cię!

Ewa

13. Data: 2009-01-30 10:02:24

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp pisze:
> [...]
tml

> Wyczuwając niechęć rapidsharową dorzucam gorszy jakościowo i cięższy ale
> za to jpg:
> http://img217.imageshack.us/img217/3856/wykresikvt9.
jpg

qrde w czym ty to robiłeś? :)
ja mam problemy z ogarnięciem tego w pdfie. mam za mały ekran :)

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

14. Data: 2009-01-30 10:26:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> qrde w czym ty to robiłeś? :)
> ja mam problemy z ogarnięciem tego w pdfie. mam za mały ekran :)

Da się powiększyć i oglądać partiami :)

Ewa

15. Data: 2009-01-30 10:29:04

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Da się powiększyć i oglądać partiami :)

nie znoszę tak :)

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

16. Data: 2009-01-30 13:02:44

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z całym szacunkiem, ale jakieś zaplątane to opracowanie.
I mało czytelne.

--
CB

17. Data: 2009-01-30 13:14:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 09:59:44 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> pofatyguję się na gogle).
>
> Tak czy inaczej idę się powiesić - blisko sto postów na 1000. ;-P

Pierwszy krok do wyjścia z uzależnienia to... pogodnie się z nim pogodzić
:-)

18. Data: 2009-01-30 15:56:38

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30.01.2009 medea <e...@p...fm> napisał/a:

> [...]
> trenR pisuje z dwóch) oraz kłopotów technicznych (np. ja w ogóle nie
> widzę postów Bluzgacza, Fragile, globa, chyba że ktoś ich zacytuje albo

Co do kilku kont pocztowych. Pierwsza myśl była taka żeby dwa konta tej
samej osoby robić obok siebie w ramce, ale wtedy tren R strasznie swoimi
strzałami zaciemniał wykres. ;)
Można by zrobić sumowanie wszystkich kont w jedno, ale już mi się nie
chciało bawić. Jak ktoś używa jednego w pracy a drugiego w domu to też
ma ciekawe dla siebie wyniki. ;)
KillFilów nie bierze pod uwagę (i zawiera osoby, które ja mam w kfie),
ale jeśli ktoś ma kogoś w kfie to nie będzie miał strzałki do tej osoby.
A na problemy techniczne z wyświetlaniem postów nic nie poradzę, ja
korzystam z serwera nntp news.onet.pl i nie zauważyłem znikania postów.

> Tak czy inaczej idę się powiesić - blisko sto postów na 1000. ;-P

No co Ty, to tylko statystyka. Do większych kłamstw można zaliczyć
jedynie fotografie. ;)
--
Relpp

19. Data: 2009-01-30 15:59:00

Temat: Re: Co si? dzia?o przez ostatnie 1k postów?
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30.01.2009 cbnet <c...@n...pl> napisał/a:

> Z całym szacunkiem, ale jakieś zaplątane to opracowanie.
> I mało czytelne.

Cóż, można próbować pomyśleć jak to zrobić czytelniej.
--
Relpp

20. Data: 2009-01-30 16:02:16

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30.01.2009 tren R <t...@p...pl> napisał/a:

jpg
> qrde w czym ty to robiłeś? :)

Mały skrypt to ściągania newsów + graphviz do rysowania[1] grafu.

> ja mam problemy z ogarnięciem tego w pdfie. mam za mały ekran :)

W pdfie jest jeszcze o tyle fajnie że można sobie zwiększać/zmniejszać a
i tak nie jest poszarpane. Ale racja, nawet mój całkiem spory monitor do
tego nie wystarcza. :)

[1] http://graphviz.org/
--
Relpp

Żart z imprezki II
Biedne palestynskie dzieci, jak mi ich zal! Zaraz sie poplacze...
Turystyka w Palestynie
OBIADEK PARZYBRODA Z OMASTA...
ale uzbrojenie!