Co się stało z XL?

41. Data: 2022-02-24 21:17:07

Temat: Re: Co się stało z XL?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.02.2022 o 20:34, XL pisze:
> FEniks <x...@p...fm> wrote

> Ostukiwanie i opukiwanie? ?
> Ale tu nie ma o (praktycznie) waleniu stuloną dłonią w plecy, takim, od
> którego o mało się pacjent nie wywraca, bo się nie spodziewa.

Żeby dzieci nie straszyć...

--
Ewa

42. Data: 2022-02-24 21:25:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.02.2022 o 20:50, XL pisze:

> [...]
> motywacją polityków i sprzedajnych lekarzy do propagowania tego
> eksperymentalnego ? :(
> I to dlatego ludzie teraz mają w czwórce kolejne bustery, bo głupich nie
> sieją, sami się rodzą. A politycy się w tym przeliczyli, biorąc ich ze
> debili. Dlatego nagle z dnia na dzień odwołano ,,pandemię", bo ludzie się
> nie liczą. Trza zrobić im nową, bo ta się sama skompromitowała (jako akcja
> ściemy kreowanej przez politykow, bez baczenia na dobro obywateli) ?
> Ty pojdziesz na kolejne? - jeśli nawet tak, to jesteś już w znikomej

Jasne, głupich nie sieją. Pewnie lepiej zafundować sobie w zamian serię
trzech antybiotyków. ?

Dobra, kończę, szkoda gadać, eh.

--

Ewa

43. Data: 2022-02-24 21:36:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Żeby dzieci nie straszyć...

Znowu ,,racjonalizowanie". Takie na przedszkolnym poziomie. Ale ja nie
rozmawiam tu z dziećmi. Chyba.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

44. Data: 2022-02-24 21:38:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Jasne, głupich nie sieją. Pewnie lepiej zafundować sobie w zamian serię
> trzech antybiotyków. ?

Co chcesz od trzech antybiotyków? - takie same dostaje się w szpitalu, po
wyszczepieniu czy bez ?

> Dobra, kończę, szkoda gadać, eh.

No. Ja wiem swoje.

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

?"?????
Produkty Modyfikowane Genetycznie
Kuchenne rewolucje