Co się stało z grupą?

1. Data: 2017-11-21 22:03:48

Temat: Co się stało z grupą?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zostały jedynie rozmowy XL-ki z Kviatem w temacie polityki PiS

2. Data: 2017-11-21 22:09:38

Temat: Re: Co się stało z grupą?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-21 o 22:03, pinokio pisze:
> Zostały jedynie rozmowy XL-ki z Kviatem w temacie polityki PiS

Mylisz się.
Rozmawiamy o stanie umysłu wyborców pis.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-11-21 22:49:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Zostały jedynie rozmowy XL-ki z Kviatem w temacie polityki PiS

Mylisz się.
Rozmawiamy o stanie umysłu wyborców PO.

PS. Grupie widać się podoba, bo nie wykazuje aktywności, tylko czyta od
deski do deski. Taka zajęta tematem, że wszelkie inne odpłynęły i
inicjatywa zgasła.
--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

4. Data: 2017-12-12 00:24:59

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 21 listopada 2017 22:03:47 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:
> Zostały jedynie rozmowy XL-ki z Kviatem w temacie polityki PiS

Człowieku, tej grupy nie ma od wielu lat. Ty pytasz o jakieś popłuczyny.

5. Data: 2017-12-12 01:01:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@g...com> wrote:

> Człowieku, tej grupy nie ma od wielu lat. Ty pytasz o jakieś popłuczyny.

O, filar grupy się odezwał. Sp...łukuj się stąd.

--
XL
"Polskie" obozy koncentracyjne:

6. Data: 2017-12-12 04:43:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Zostały jedynie rozmowy XL-ki z Kviatem w temacie polityki PiS

Raczej usilne zaloty kviatka. No jakie tam znowu ,,rozmowy"...

7. Data: 2017-12-12 08:53:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-12 o 04:43, XL pisze:

> Raczej usilne zaloty kviatka. No jakie tam znowu ,,rozmowy"...

LOL :)
Od razu wyobraziłem sobie jak zalecam się do Pawłowicz.
Ty to masz marzenia...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-12-12 09:18:03

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.12.2017 o 08:53, Kviat pisze:
> Od razu wyobraziłem sobie jak zalecam się do Pawłowicz.
> Ty to masz marzenia...

Widać Twoje końskie zaloty do XL-ki, wyluzuj chłopie, nie masz szans

9. Data: 2017-12-12 22:38:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Widać Twoje końskie zaloty do XL-ki, wyluzuj chłopie, nie masz szans

Z tym poziomem intelektualnym j mentalnością - zatrudniam na ciecia.

10. Data: 2017-12-12 23:03:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-12 o 22:38, XL pisze:

> Z tym poziomem intelektualnym j mentalnością - zatrudniam na ciecia.

Znowu ci się coś śniło?

Niedawno pisałaś, że nikogo nie zatrudniasz :):) (pamiętasz z jakiego
powodu, czy znowu zmyślałaś?) A teraz pionokia chcesz brać na ciecia?
I prywatne sprawy z pinokiem wyciągasz publicznie na grupę, jak Leo?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

1939 wraca.
"Dobra Zmiana" jako II faza bar-do III RP - 2 etap (bóstw gniewnych). Dusza polska w świetle Tybetańskiej Księgi Umarłych
Faszyści zarzucają NAM faszyzm!
Świadomość a materialna Rzeczywistość.
Świadomość a materialna Rzeczywistość.