Co to bylo?

1. Data: 2001-02-19 17:32:37

Temat: Co to bylo?
Od: <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie. Bylam ostatnio w Czechach, a dokladnie w Pradze. Do noclegu wliczono
sniadanie. I tu podano jakas taka salatke, wydaje mi sie, ze byla to
podgotowana, wystudzona czerwona kapusta z dodatkiem majonezu (na pewno) i
chyba jakiegos soku z cytryny, czy czegos w tym rodzaju. W kazym razie cos
czerwonego z sosem majonezowym. Mnie to bardzo smakowalo. Czy ktos moglby mi
podac przepis na to cos? Moze ktos tez sie z tym zetknal w Czechach, bo w
Polsce tego nie widzialam. Dzieki.

Pozdrawiam

Ula

1. Data: 2001-02-20 16:38:28

Temat: Re: Co to bylo?
Od: "Justyna Nieć" <i...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mi
> podac przepis na to cos? Moze ktos tez sie z tym zetknal w Czechach, bo w

Wolowina itd
Jaki rekaw najlepszy ?
Sledz a'la losos
ricotta