Co to jest ...???

From: "Aldona" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Co to jest ...???
Date: Mon, 5 Aug 2002 19:26:18 +0200

Witam Wszystkich !!!

Proszę mi powiedzieć, od czego ręce stają się sztywne, zwłaszcza od palców
do łokcia. Ostatnio tak tydzień temu, będąc na zakupach, zauważyłam że nie
mogę zgiąc palców (tzn. ścisnąć pięśći w obu rękach), wogóle nimi poruszyć-
poprostu nic.
Ręce mi strasznie zesztywniały i stały się takie lekko różowe, zauważyłam
również lekkie mrowienie- ale to po jakimś czasie, gdy już to mijało i
powracały do normalności. Natomiast dzisiaj oprócz palców rownież ręce (do
łokci!) stały się sztywne, czułam się jakbym miała coś sztywnego w moich
rękach, stały się bardzo ciężkie, i jak próbowałam zgiąć palce i poruszyć
nimi to ten odcinek od nadgarstka do łokcia był totalnie sztywny !!! czułam
się jakbym miała zamiast żył metal- dosłownie.
Bardzo proszę o wyjaśnienie mi tego zjawiska, i wytłumaczenie to co
właściwie jest....Z góry dziękuję:-)
Ps. Czy to może być poniekąd od pigułek ??(Diane35)....