Co to jest obcowanie z szatanem?

51. Data: 2015-06-23 20:19:15

Temat: Re: Co to jest obcowanie z szatanem?
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- pokaż cytowany tekst -
Cytuje "Skandale" i "Dobre Rady" i się dziwi... :-)

Masz wklejki z historii, jak historia to dla ciebie dobre rady to widać gdzie w
szkole byłeś.

52. Data: 2015-06-23 20:20:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> Cytuje "Skandale" i "Dobre Rady" i się dziwi... :-)
>
> Masz wklejki z historii, jak historia to dla ciebie dobre rady to widać

Jakiej historii? Autor, tytuł i wydanie poproszę.

53. Data: 2015-06-23 20:25:25

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
Jakiej historii? Autor, tytuł i wydanie poproszę.

Jeśli ty nie znasz historii średniowiecza i tym samym nie widzisz że te wklejeczki
dokładnie odbijają to co w szkole, to nawet pani domu ci nie pomoże.

54. Data: 2015-06-23 20:30:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
>

> Jeśli ty nie znasz historii średniowiecza i tym samym nie widzisz że te
> wklejeczki dokładnie odbijają to co w szkole, to nawet pani domu ci nie

Słyszałeś o czymś takim jak prawo autora którego cytujesz
do tego, aby podać przy cytacie tytuł jego dzieła i jego nazwisko?
Czy brak Ci zupełnie podstaw kultury i ogłady?

55. Data: 2015-06-23 21:35:58

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
[...]

Pierdolcu jak nie masz nic do powiedzenia na temat to spierdalaj, bo sam chciałeś
historii, to ci powklejałem fakty dlaczego pierwszy post wygląda tak a nie inaczej,
nie interesują won.

56. Data: 2015-06-23 22:07:12

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> wrote:
> [...]
> chciałeś historii, to ci powklejałem fakty dlaczego pierwszy post wygląda

Interesuja mni I DLATEGO chce wiedziec skad przepisales aby poczytac
wiecej.

57. Data: 2015-06-23 22:30:04

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pszemol

Seksualność od wieków była dla Kościoła katolickiego problemem, z którym nie poradził
sobie przez ponad 1500 lat, ani w znaczeniu teologicznym ani w codziennym życiu jego
wielkich przedstawicieli.

http://wiedzaiedukacja.eu/archives/48958

http://www.humanizm.net.pl/postawy.htm

http://www.humanizm.net.pl/czar.htm

58. Data: 2015-06-25 05:04:22

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> nie poradził sobie przez ponad 1500 lat, ani w znaczeniu teologicznym ani
> w codziennym życiu jego wielkich przedstawicieli.

Widzisz, jak chcesz to umiesz. Dziękuję.

Moje życie TEŻ est naprawdę bardzo, bardzo fascynujące 3-|
Umysł i ewolucja.
Umysł i ewolucja.
Pierwsza noc z katoliczką
Rok 1984