Co to za antyperspirant?

1. Data: 2009-07-05 15:02:10

Temat: Co to za antyperspirant?
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałem w radiu reklamę jakiegoś antyperspiranta w tabletkach. Nie
pamiętam nazwy, a chciałem zasięgnąć o nim więcej inforamcji. Przypomni
mi ktoś jego nazwę? TIA

--
Big Jack
////// GG: 660675

2. Data: 2009-07-05 17:36:20

Temat: Re: Co to za antyperspirant?
Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack pisze:
> Słyszałem w radiu reklamę jakiegoś antyperspiranta w tabletkach. Nie
> pamiętam nazwy, a chciałem zasięgnąć o nim więcej inforamcji. Przypomni
> mi ktoś jego nazwę? TIA

Antyperspirant w tabletkach? Brzmi złowróżbnie...

Co najmniej tak brzmi jak tabletki odchudzające albo tabletki opalające ;>

Zresztą w upały i latem używanie takich specyfików nie może być
bezpieczne. Każde zakłócanie naturalnej termoregulacji ciała jest groźne.

STranger

3. Data: 2009-07-05 17:51:16

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
net.pl
*STranger* napisał(-a):

> Zresztą w upały i latem używanie takich specyfików nie może być
> bezpieczne. Każde zakłócanie naturalnej termoregulacji ciała jest
> groźne.

Jednakże skoro reklamują, to chyba został dopuszczony do obrotu i to bez
recepty. Termoregulację biorę na swojego garba. Więc...?

4. Data: 2009-07-05 18:50:21

Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałem w radiu reklamę jakiegoś antyperspiranta w tabletkach. Nie
> pamiętam nazwy, a chciałem zasięgnąć o nim więcej inforamcji. Przypomni mi
> ktoś jego nazwę? TIA

Pewnie chodzi o Perspiblock.
www.perspiblock.com.pl

Kenny

5. Data: 2009-07-05 19:16:13

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack pisze:

> Jednakże skoro reklamują, to chyba został dopuszczony do obrotu i to bez
> recepty. Termoregulację biorę na swojego garba. Więc..

Możesz sobie nawet zdrowotnie czysty spirytus pić na śniadanie, tez
dopuszczony do obrotu został i to bez recepty...
A skoro masz garba do termoregulacji to teraz udowodnij, ze nie jesteś
wielbłądem :D

STranger

6. Data: 2009-07-05 19:17:28

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kenny pisze:

> Pewnie chodzi o Perspiblock.
> www.perspiblock.com.pl

link nie działa:

Not Found

The requested URL /index.php was not found on this server.
Apache Server at www.perspiblock.com.pl Port 80

STranger

7. Data: 2009-07-05 19:20:36

Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> link nie działa:
>
> Not Found
>
> The requested URL /index.php was not found on this server.
> Apache Server at www.perspiblock.com.pl Port 80

Dobra, już działa. Musiałem zezwolić przeglądarce na szereg dziwnych
skryptów, żeby sie ta strona otworzyła. Piętno dla adminów persiblocka.

STranger

8. Data: 2009-07-05 19:48:13

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> Dobra, już działa. Musiałem zezwolić przeglądarce na szereg dziwnych
> skryptów, żeby sie ta strona otworzyła. Piętno dla adminów persiblocka.

Zainstaluj najnowszy Adobe Flash Player, bo ta strona jest zrobiona we falshu.

--
animka

9. Data: 2009-07-05 19:58:34

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> The requested URL /index.php was not found on this server.
> Apache Server at www.perspiblock.com.pl Port 80

Zainstaluj Adobe Flash Player oraz zerknij do Zapory Windows, bo pewnie Ci
ten port zablokowała.
Ja mam tą zaporę zawsze wyłączoną. Jak masz WindowsXP to w Narzędziach
Administracyjnych/ Usługi przede wszystkim się wyłącza .

--
animka

10. Data: 2009-07-05 20:03:01

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Tak z ciekawości Animka, gdzie uczyłaś się informatyki ?
Pozdrawiam !
WOJO

bolesne guzki
Fruktoza i melasa trzcinowa zamiast klasycznego cukru
Poszerzona przestrzeń podtwardówkowa u dziecka... :(
Pomiar temperatury pod pachą
Zokcor a Medargin