Co to za roślina?

1. Data: 2007-02-02 19:36:34

Temat: Co to za roślina?
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dostałam roślinę balkonową (raczej tarasową) i nie wiem jak się
nazywa. Nie mam też czym zrobić zdjęcia, ale spróbuję opisać: jest to
pnącze prawoskrętne o błyszczących owalnych ciemnozielonych liściach,
kwiaty o zrośniętych płatkach (jak powój) koloru malinowo-czerwonego,
owoc - podłużna łuszczyna ?(może torebka) pękła wzdłuż po jednej
stronie, nasiona droniutkie z puchem.
Z góry dziękuję za odpowiedź!
Monika

2. Data: 2007-02-02 20:34:44

[...]