Co z bialek?

1. Data: 2002-02-14 19:21:30

Temat: Co z bialek?
Od: "Sylwia & Jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakies ciekawe pomysly na cos z bialek? Wiem, ze to sie pojawia,
ale robilam juz bialkowca, kokosanki... . Zostaje mi czesto pare bialek po
drozdzowym czy maslanych buleczkach i chcialabym je jakos wykorzystac.
Sylwia

1. Data: 2002-02-15 07:10:12

Temat: Re: Co z bialek?
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwia & Jurek" <s...@p...pl> wrote in message
> Czy macie jakies ciekawe pomysly na cos z bialek?

z tydzien temu podawalam przepis na fajny deser, wklejam:
"Wczoraj na spotkaniu towarzyskim jadlam pychote zrobiona m.in. z bialek
pozostalych z pieczenia paczkow. Byl to deser w okraglej formie a skladal
sie z :
2 warstw bialek pianki zrobionej z 6 bialek ubitych na sztywno z mala
iloscia cukru i ubijanej dalej z tezejaca galaretka. Na 6 bialek gospodyni
wziela 2 galaretki rozpuszczone w mniejszej ilosci wody (1,5 szkl na
galaretke). Ponoc bialek mozna dac i 8 na te porcje i zmiejszyc ilosc wody.
Calosc przygotowana byla nasteppujaco:
- warstwa pianki z galaretka brzoskwiniowa z rodzynkami namoczonymi w
koniaku
- galaretka kiwi
-spora ilosc orzechow wloskich grubo pokrojonych
- warstwa pianki z galaretka kiwi

Pianka wychodzi pyszna, bardzo lekka."
Asia

Re: FILMY EROTYCZNE