Co z kokosu?

1. Data: 2011-02-13 01:48:02

Temat: Co z kokosu?
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

To i ja się podłącze :) Znalazłam co prawda stronę:
http://cougotowac.net, ale może wykorzystam Waszą kreatywność.

Miałam Ci ja kokos... znaczy, wiórki kokosowe. Pozostałe składniki
planowanej drożdżowej rolady po drodze się upłynniły. Jakieś pomysły
oprócz kurczaka duszonego w kokosie i mandarynkach? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

2. Data: 2011-02-13 02:53:36

Temat: Re: Co z kokosu?
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-13 02:48, Aicha pisze:

> Jakieś pomysły
> oprócz kurczaka duszonego w kokosie i mandarynkach? :)

Aha, nie musi być _w ogóle_ słodkie.

3. Data: 2011-02-13 12:16:08

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-13 03:53, Aicha pisze:

> Aha, nie musi być _w ogóle_ słodkie.

Już miałam szukać przepisu na kokosankę.

Ewa

4. Data: 2011-02-13 13:49:21

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> [...]
> planowanej drożdżowej rolady po drodze się upłynniły. Jakieś pomysły
> oprócz kurczaka duszonego w kokosie i mandarynkach? :)

Dobrze pasuje w curry, osobiście lubię takowe z jagnięciny właśnie z
dodatkiem kokosowych wiórek. Jak kto lubi w zupie dyniowej "frendzle", to
też można dać. Ja osobiście niespecjalnie, do zupy daję mleczko kokosowe,
ale kuzynka daje wiórki.

Waldek

5. Data: 2011-02-13 15:59:58

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-13 14:49, Waldemar Krzok pisze:

> Dobrze pasuje w curry, osobiście lubię takowe z jagnięciny właśnie z
> dodatkiem kokosowych wiórek.

Ooo! Co prawda chwilowo prowadzę kuchnię oszczędnościowo-jednoosobową
pod hasłem "przegląd tygodnia", więc z jagnięciną może być mały
problem... ale zapamiętam :) Za to znalazłam takie coś:
http://www.zaradni.pl/porada/1065,jak_szybko_przygot
owac_egzotycznego_kurczaka
Przy pominięciu paru etapów (sałata plus piekarnik na przykład) powinno
być chyba OK.

> Jak kto lubi w zupie dyniowej "frendzle", to
> też można dać. Ja osobiście niespecjalnie, do zupy daję mleczko kokosowe,
> ale kuzynka daje wiórki.

Hm... tak sobie pomyślałam, że skoro można zrobić zupę z cytryny, to
można i z wiórków ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/