Co z tą "wpadką" ?

21. Data: 2005-01-28 18:11:00

Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:ctdukp$phm$1@opal.icpnet.pl
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl>
Było:
> trzeba sobie dokladniej poczytac to co sie "czyta" :-)
> zacytuje:

> wszystkim wiadomo, ze antykoncepcja nie jest zabroniona wiec w
> czym problem ?;-)

Już się wszystko wyjaśniło w gałązce powyżej ;-)

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

22. Data: 2005-01-28 18:26:16

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Wolski napisał(a):
> Płodu nie ma ale jest "zarodek".

sugeruje poczytac na temat dzialania lekow i rozwoju ciazy
w czasie gdy ma dzialac postinor, nie ma jeszcze ani plodu, ani zarodka,
ani nic innego

--
best regards,
scream (at)w.pl

23. Data: 2005-01-28 18:26:33

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

Marek Wolski wrote:

> Płodu nie ma ale jest "zarodek".

Zapłodniona komórka (OK, po drodze zaczyna się już dzielić) - która
często 'sama z siebie' się nie zagnieżdża.

24. Data: 2005-01-28 19:23:15

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP napisał(a):
> [...]
> Nawet nie ma mrugania okiem jak kiedyś przy piwie ... treść jest
> wyłożona jak kawa na ławę.
>
> Interesuje mnie bardzo jak reklamodawca zamierza się bronić przed
> oskarżeniem o złamanie prawa, które chyba wciąż obowiązuje ? Może zyski
> całkowicie pokryją koszt rozprawy i ewentualne kary ? No i oczywiście
> darmowa reklama dzięki sprawozdaniom na żywo i artykułom za i przeciw.
> Bo do więzienia to chyba nie będą mieli kogo wsadzić ... To jest pewne !
> I druga sprawa, czy jak kupię sobie zapas to później będę do "odstrzału"

a ja ze swoja dziewczyna dwa razy w tygodniu polykamy sobie po takiej
tabletce (smakuje nam jak chipsy - pycha) a ze przy okazji sie kochamy i
nie zachodzimy w ciaze...
nieswiadomi ze ona (albo ja) w ciaze zajsc moglismy...
przerywanie ciazy jest karalne...
ciaza a co to ???
nie jestem przecie lekarzem...
ale kto wie moze przez te tabletki (smakuja nam jak cholera) nagroda co
to na urodzenie przez faceta dziecka czeka na mnie nadaremno...
Mars

ps;): a czy tam na tej ulotce przy leku nie jest czasem napisane ze jak
kobieta wie z cala pewnoscia (trudno to stwierdzic 72 godziny) ze jest w
ciazy to w zadnym wypadku nie powinna jesc tego ... (smakuje jak chipsy) ;)

25. Data: 2005-01-28 19:31:24

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa rzecze:
> Przepraszam ale czegoś nie zrozumiałam,dlaczego myślisz,że reklamodawca
> złamał prawo?

Dlatego, że oszukuje ludzi iż nie jest środkiem wczesnoporonnym.

"Mechanizm działania hormonalnej antykoncepcji po stosunku polega na
zapobieganiu ciąży. Dlatego absolutnie nie można zaliczyć antykoncepcji
po stosunku do środków wczesnoporonnych"

To ordynarne oszustwo i chyba faktycznie czas się dobrać do dupy tej firmie.

pozdrawiam
Arek

--
www.hipnoza.info

26. Data: 2005-01-28 19:32:45

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

L&N lab rzecze:
> W którym miejscu on/a łamie prawo?

Choćby w tym, w którym oszukuje ludzi.

> Ta strona omawia w sposób racjonalny możliwości antykoncepcji po stosunku.

To nie jest antykoncepcja.
Antykoncepcja to zapobieganie zapłodnieniu, a nie zabijanie zarodka.

> Ludzie wciąż nie wiedzą o tym zbyt dużo... a powinni.

Jak widać po Twoim poście rzeczywiście ciągle wiedzą za mało.
I też się zgadzam, że powinni wiedzieć.

pozdrawiam
Arek

--
www.losowania.net

27. Data: 2005-01-28 19:33:37

Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sławek SWP" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
> więzienia to chyba nie będą mieli kogo wsadzić ... To jest pewne !
> I druga sprawa, czy jak kupię sobie zapas to później będę do "odstrzału"

Drogi Panie,
Antykoncepcja "po" jest to doustny środek antykoncepcyjny z istotnie
zwiększoną dawką hormonów, który bierze się w ciągu 72 godzin po stosunku.
Nie jest w Polsce zakazany, nie działa jak środek wczesnoporonny tylko jak
środek antykoncepcyjny i nie ma on nic wspólnego ze słynną tabletką
wczesnoporonną RU-cośtam o której byuło ostatnio głośno.

Pozdrawiam
Rav

28. Data: 2005-01-28 19:33:50

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa rzecze:
> Jakie złamanie prawa? Antykoncepcja jest w Polsce jaknajbardziej legalna
> - to aborcja jest karalna.

Gwoli ścisłości to aborcja - zabieg wynikający ze wskazań medycznych -
też jest legalna.
Nielegalne są skrobanki.

> Jeśli nie rozróżniasz jednego od drugiego, to jesteś zbyt
> nieuświadomiony, żeby na 'te' tematy w ogóle dyskutować.

Zdaje się, że sobie teraz też przypaliłeś wąsy ;)

pozdrawiam
Arek

--
www.hipnoza.info

29. Data: 2005-01-28 19:35:14

Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa rzecze:
> tabletka "po"np. Postinor nie usuwa płodu!To nie jest tabletka poronna!

Taaa... płodu może i nie, "tylko" zarodek.
Ot po prostu zabija się człowieka, ale przecież można poudawać, że nic
się nie dzieje...

pozdrawiam
Arek

--
www.hipnoza.info

30. Data: 2005-01-28 19:35:27

Od: "Ewa" <e...@W...TOplusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsjasz" wrote:
> [...]
> ale kto wie moze przez te tabletki (smakuja nam jak cholera) nagroda co
> to na urodzenie przez faceta dziecka czeka na mnie nadaremno...

Bardzo głęboka wypowiedź

> ps;): a czy tam na tej ulotce przy leku nie jest czasem napisane ze jak
> kobieta wie z cala pewnoscia (trudno to stwierdzic 72 godziny) ze jest w
> ciazy to w zadnym wypadku nie powinna jesc tego ... (smakuje jak chipsy)
;)

a na ulotce jest napisane tak :"Preparatu nie należy stosować w ciąży.
Preparat nie powoduje przerwania istniejącej ciąży. Z badań
epidemiologicznych wynika, że gdyby preparat okazał się nieskuteczny, i mimo
wszystko doszło do ciąży, to nie wpływa on niekorzystnie na płód ze względu
na wczesne zastosowanie leku."

Polfilin i alkohol
Co jest z moimi oczami?!
Astma , a guma do żucia Orbit