Co z tym jajem?

151. Data: 2015-04-18 16:01:23

Temat: Re: Co z tym jajem?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Kusi Pan tak tą Dalmacją, że zaczęłam się zastanawiać, czy nie wybrać
> się tam na wakacje. Jakieś konkretne miejsce (miejscowość) poleciłby Pan?

Jasne, że jakieś bym polecił. Z tym że ja, jak to ja -- polecę miejsca
takie, gdzie człowiekowi nie depczą po głowie, jednocześnie blisko mu
gdzie trzeba. A wręcz ma to na miejscu -- bo nie chodzi o to, by znaleźć
się w nieatrakcyjnej dziurze. Ale też i nie o to, by przez całe wakacje
dzień w dzień dreptać jedną ścieżką ku morzu. Chronić taki stan trzeba,
zbyt wielu szczegółów publicznie nie rozgłaszać. Co innego prywatnie
-- więc proszę odezwać się drogą mailową. Ze w zględu na długoletnią
znajomość, może Pani liczyć na all inclusive -- czyli wskazówki jak
wykorzystać przeznaczoną na imprezę liczbę dni, indywidualne opisanie
w szczegółach tego czy owego, a także na telefony, adresy etc. Nie ma
co się dłużej zastanawiać.

Jarek

--
-- Jasiu pisz: punkt drugi.