Co zamiast mieszadła do gipsu

1. Data: 2014-08-27 15:02:32

Temat: Co zamiast mieszadła do gipsu
Od: ader <a...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar zagipsować małą dziurkę ok 3 cm głębokosci i ok 10 cm
szerokosci. Kupiłem Knaufa i tam pisze żebym wymieszał mieszadłem, ale
niestety takiego czegos nie posiadam. czym to wymieszac? Nie bedzie tego
duzo bo ok 2 litry(razem z woda)

2. Data: 2014-08-27 15:17:42

Temat: Re: Co zamiast mieszadła do gipsu
Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-27 15:02, ader pisze:
> [...]
> szerokosci. Kupiłem Knaufa i tam pisze żebym wymieszał mieszadłem, ale
> niestety takiego czegos nie posiadam. czym to wymieszac? Nie bedzie tego

A jak chcesz upchać 2 litry gipsu do dziurki o wymiarach 10cm szer. x
3cm gł.?
Przecież tyle tego nie potrzeba.
Ja ostatnio miałem małą dziurkę (no mniejszą niż Ty, ale Ty też masz
niewielką) i wziąłem raptem dwie łyżki gipsu i rozmieszałem patykiem w
pudełku po jogurcie ;)

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

3. Data: 2014-08-27 15:30:55

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-27 15:17, GAD Zombie pisze:

> [...]
> Ja ostatnio miałem małą dziurkę (no mniejszą niż Ty, ale Ty też masz
> niewielką) i wziąłem raptem dwie łyżki gipsu i rozmieszałem patykiem w

Ten tekst o mieszadle jest bez sensu, bo mieszadło to to, co miesza,
więc może to być szczoteczka do zębów, klucze, miotła, butelka, od biedy
nawet ręka. Co innego, jakby napisali, że specjalnym mieszadłem do
materiałów budowlanych :-P

4. Data: 2014-08-27 15:51:10

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja ostatnio miałem małą dziurkę (no mniejszą niż Ty, ale Ty też masz
> niewielką) i wziąłem raptem dwie łyżki gipsu i rozmieszałem patykiem w

Za mało danych, żeby tak wyrokować. Brakuje jeszcze długości :)

Pozdrawiam,
MW

5. Data: 2014-08-27 16:00:24

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ader <a...@n...eu> napisał(a):

> [...]
>szerokosci. Kupiłem Knaufa i tam pisze żebym wymieszał mieszadłem, ale
>niestety takiego czegos nie posiadam. czym to wymieszac? Nie bedzie tego

Masz chlopie dylemat zyciowy! Jak nie wiesz tak prostej rzeczy
jak wymieszac ze soba dwie rzeczy to lepiej nie gipsuj, bo to jeszcze trudniejsze!

6. Data: 2014-08-27 19:59:37

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-08-27 15:02, obywatel ader uprzejmie donosi:
> [...]
> szerokosci. Kupiłem Knaufa i tam pisze żebym wymieszał mieszadłem, ale
> niestety takiego czegos nie posiadam. czym to wymieszac? Nie bedzie tego

Może sąsiad pożyczy.

Moc odkurzania
Naprawa fotela biurowego - jak wyciagnac podnosnik
Cheap Nike Air Max 2014 Shoes men's women's wholesale www.TopWholesaler168.co
Cheap Prada shoes Dsquared2 Shoes Gucci Shoes D&G Shoes Dior Shoes wholesale www.TopWholesaler168.co
Huśtawka ogrodowa - sczerniała