Co zrobić?

następny post »
From: "piotr" <p...@p...poznan.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Co zrobić?
Date: Mon, 21 Feb 2000 15:34:03 +0100

Cześć jestem tu nowy i zaraz problem, ale i tak bywa
Chodzi o bliską mi osobę od około 2 lat są z nią problemy.
Wiecznie jej się wydaje że jest na coś chora ma (25 lat) przeszła już
tysiące badań , była już w odwiedzinach uwaga wymieniam psychologów
psychiatrów
akupukturzystów bioenergoterapeutów badanie krwi raz w miesiącu , jakieś
prześwietlenia ogónie rzecz biorąc majatek na lekarzy przy tym muszę dodać
że pracuje zawodowo(informatyk) i z osób postronnych nikt by się nie
domyślał że tak jest a jednak.Właściwie zawsze ją coś boli to żełądek to
głowa to ma zawroty głowy to coś innego wiedzą na temat chorób przewyższa
już 100% człowieka nie związanego z medycyną. Jak idziemy do sklepu czy po
mieście to nie może bo się źle czuje do kina też nie bo też jest źle ale jak
ma coś do załatwienia w własnym interesie to może wszytko (ciekawe co). Co
zrobić czy tak wyglądają ludzie ze skazą neurotyczną może ktoś z grupowiczów
też zna takich ludzi którzy jakoś wyszli na prostą

Pozdrowienia