Co zrobic z KROLIKA??

1. Data: 2001-03-24 11:29:36

Temat: Re: Co zrobic z KROLIKA??
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Mar 2001 11:54:19 +0100, Aleksander K?osiewicz
<s...@i...pl> wrote:

>U?ytkownik "Ania Derejski" <a...@v...ca> napisa? w wiadomo?ci

>z bli?ej nieznanych mi powodów nie mo?na swobodnie wymienia? pogl?dów
>na "mi?sne" tematy nie nara?aj?c si? na docinki wege-bojówek. Je?eli
>nie lubicie o tym czyta? to przynajmnie j nie komentujcie pliiz.
>pozdr.Alex

ciekawe, czy dostane w glowe od razu czy potem.... wszyscy
krolikozerni: rozne komentarze z Ligi Obrony Kroliczka (mam
nadzieje, ze mowie nie tylko za siebie...) byly i sa w bardzo
duza doza przymruzonego oka. Czy teraz ja mam zaskrzeczec, ze
osoby, ktore jedza kroliki sa wyzute z poczucia humoru?????

Swobodna wymiana pogladow to tez wlasnie i te komentarze, ktore
krytykujecie. Take it easy, man!

Krysia
P.S. Za myszka juz przestalam latac (jak ktos podejrzewal z
siekierka), zakupilam tzw humane mouse trap, czyli pulapke nie
zabijajaca...za malo na myszce miesa... tylko prosze pieronow na
me glowe nie zsylac
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-03-24 21:20:18

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> A ja teraz latam i poluje na myszke corki,

a nie jest to aby molestowanie seksualne dzieci?
:))

sadyl

PS: sorry - nie mogłem się powstrzymać :))

1. Data: 2001-03-25 06:27:50

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

greg <g...@p...pl> wrote:

Oczywiscie zapomnialem. Krolik swietnie nadaje sie do paelli.
Wladyslaw

1. Data: 2001-03-25 16:31:33

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> wrote

> z bliżej nieznanych mi powodów nie można swobodnie wymieniać poglądów
> na "mięsne" tematy nie narażając się na docinki wege-bojówek. Jeżeli
> nie lubicie o tym czytać to przynajmnie j nie komentujcie pliiz.
> pozdr.Alex

Zartowac tez nie mozna ???
Przeciez to byl zart :))
Ania

1. Data: 2001-03-25 16:35:23

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote

> [...]
> osoby, ktore jedza kroliki sa wyzute z poczucia humoru?????
>
> Swobodna wymiana pogladow to tez wlasnie i te komentarze, ktore

Uff. ciesze sie ze ktos zrozumial ze to zart.
Myslalm ze zartowac nawet nie umiem :))

> [...]
> siekierka), zakupilam tzw humane mouse trap, czyli pulapke nie
> zabijajaca...za malo na myszce miesa... tylko prosze pieronow na

Krysiu!!
Moze lepiej kup kota :)))
bedzie skuteczniejszy niz pulapka :))
Ania

1. Data: 2001-03-25 17:27:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
Czy teraz ja mam zaskrzeczec, ze

>Uff. ciesze sie ze ktos zrozumial ze to zart.
>Myslalm ze zartowac nawet nie umiem :))

A ja myslalam, ze to moje wybrakowane poczucie humoru... hehe

>Krysiu!!
>Moze lepiej kup kota :)))
>bedzie skuteczniejszy niz pulapka :))
>Ania

Absolutnie kota nie (mamy w sasiedztwie duzo, ale to wrogowie
naszej Sally...), pulapka zadzialala, Myszka w swoim nowym domku.
Moge odetchnac i szukac przepisu na placek zydowski ze sliwkami,
ktory juz obiecalam paru osobom

Krysia

1. Data: 2001-04-22 15:39:49

Od: "marek walczuk" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Wy sie smiejcie , a ja mam problem, bo w rodzinie uchodze za gotujacego, a
za cholere nie wiem co mam zrobic z zamknietego w zamrazarce krolika.
najlepiej byloby to dla 2-4 osob i zeby w kilkutysiecznym miasteczku nie
wzieli mnie na zeby, ze ten to ma ambicje, ale umiejetnosci zero.
Pozdrawiam
Marek
wiadomosci news:fu0pbt0po0sbpiaugquuah3itesv22b3be@4ax.com...

1. Data: 2001-04-22 20:13:23

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

marek walczuk <m...@t...net> wrote:

> [...]
> najlepiej byloby to dla 2-4 osob i zeby w kilkutysiecznym miasteczku nie
> wzieli mnie na zeby, ze ten to ma ambicje, ale umiejetnosci zero.

przesukaj tem watek od poczatku, znajdziesz kilka przepisow.

Wladyslaw

pierogi
oberzynowo-lentilkowe kurry - dlugie
Sklep