Co zrobić z karkówki?

31. Data: 2006-10-01 14:26:55

Temat: Re: Co zrobić z karkówki?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maślak" <m...@o...pl> wrote in message
news:efo67u$sud$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zwłaszcza to samemu pikne!
> Nie zapominaj o nakładaniu sobie pampersa!

> To tylko o porannym kacu takie mądrości powstają
> :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
> ROFTLROFTLROFTLROFTLROFTLROFTLROFTL
>
> maślak

To nie mądrości, a zwykłe zachowania rodzicielskie (nie wszystkie).
Po twojej reakcji widać, że niektórych nie posiadasz.
Nie podejmuję się uczyć siebie...

32. Data: 2006-10-01 14:28:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "maślak" <m...@o...pl> wrote in message

> To nie mądrości, a zwykłe zachowania rodzicielskie (nie wszystkie).
> Po twojej reakcji widać, że niektórych nie posiadasz.
> Nie podejmuję się uczyć siebie...

Znowu literówka nie "siebie" lecz "ciebie".

33. Data: 2006-10-01 15:02:17

Od: "maślak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

A mam jakiś obowiązek posiadać?

> Znowu literówka nie "siebie" lecz "ciebie".

Naucz się nie robić literówek. Zawsze warto coś dla siebie zrobić, zanim się
zostanie ogarniętym misją pouczania innych.

maślak

34. Data: 2006-10-01 18:12:08

Od: "Nie Zmieszany" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

maślak <m...@o...pl> napisał(a):
> Naucz się nie robić literówek. Zawsze warto coś dla siebie zrobić, zanim się
> zostanie ogarniętym misją pouczania innych.

Właśnie wygrałaś dodatkowy pierścień.
;-)

35. Data: 2006-10-01 18:14:32

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nie Zmieszany" <w...@W...gazeta.pl> wrote in message

> Właśnie wygrałaś dodatkowy pierścień.
> ;-)

Niedługo będzie się drzeć na kawałki, jak ogon jaszczurki.

36. Data: 2006-10-03 17:30:17

Od: "JoasiaT" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to sie ciesze ze smakowalo

my najczescie robimy to z kopytkami

mniam mniam

chyba na niedziele zrobie bo sobie smaka sama narobilam

37. Data: 2006-10-04 09:47:47

Od: "Anna S." <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

R@blinka <r...@o...eu> napisał(a):

> Zapanierować w wiórkach kokosowych ?!?
> Nigdy bym nie wpadła na taki pomysł, ale podoba mi się :-
> Dzięki za ciekawy pomysł. Wyprobuję go.
>
> Pozdrawiam
> R@blinka

hmmmmmm ciekawe pomysły:)
sama dopiero raczkuję w kuchni... a bardzo zaciekawiła mnie ta panierka z
wiórków:) jak ją przygotować?

38. Data: 2006-10-05 20:51:30

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> hmmmmmm ciekawe pomysły:)
> sama dopiero raczkuję w kuchni... a bardzo zaciekawiła mnie ta panierka z
> wiórków:) jak ją przygotować?
> pozdrawiam

Chyba że zwyczajnie... jajko a na to wiórki zamiast bułki...
ale może się mylę ?!?
Nie zapytałam od razu, a potem wyleciało mi z głowy...
A teraz tak sobie myślę że dawno nie jadłam karkówki i może
czas zrobić...

Pozdrawiam
Rablinka

39. Data: 2006-10-05 20:53:48

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> hmmmmmm ciekawe pomysły:)
> sama dopiero raczkuję w kuchni... a bardzo zaciekawiła mnie ta panierka z
> wiórków:) jak ją przygotować?
> pozdrawiam

Chyba zwyczajnie... tj. jajko a na to wiórki zamiast bułki
tartej... Ale może się mylę ?!?
Nie zapytałam od razu a potem wyleciało mi z głowy...

Pozdrawiam
Rablinka

KTO CHCE PRZEPISY NA...
DO...
Czy i ewentualnie jak zrobić indyka na dziko ( pierś ).
zagospodarowanie patisonów i cukinii?
WINOGRONO MARYNOWANE