Co zrobiono Polakom - raport ?

1. Data: 2022-01-12 23:01:22

Temat: Co zrobiono Polakom - raport ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raport Ordo Iuris - MEDYCZNE ASPEKTY OGRANICZEŃ COVIDOWYCH

OrdoIuris, we współpracy z ekspertami z dziedziny medycyny, przygotował
raport o zdrowotnych aspektach ograniczeń covidowych. Demaskacja bajzlu
kowidowego i ściemy.

?PRZECZYTAJ RAPORT

Streszczenie:

https://ordoiuris.pl/wolnosci-obywatelskie/medyczne-
aspekty-ograniczen-covidowych-raport-ordo-iuris-i-de
bata-ekspertow

Raport pdf:

https://ordoiuris.pl/sites/default/files/inline-file
s/Raport_OI_Raport_OI_COVID_cz2_aspekty_zdrowotne.pd

?ZOBACZ DEBATĘ EKSPERTÓW

https://youtu.be/1V4_u_69ipA

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-01-13 08:47:20

Temat: Re: Co zrobiono Polakom - raport ?
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.01.2022 o 23:01, XL pisze:
> Raport Ordo Iuris - MEDYCZNE ASPEKTY OGRANICZEŃ COVIDOWYCH
>
> OrdoIuris, we współpracy z ekspertami z dziedziny medycyny,

Z takimi ekspertami jak tu?:
https://fb.watch/auJP7o9onn/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2022-01-13 11:05:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Z takimi ekspertami

Widzę, że argumenty się skończyły. Dopadniemy was, nie znacie dnia, ani
godziny. Nadchodzi Norymberga Two.

4. Data: 2022-01-13 14:44:04

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2022 o 11:05, XL pisze:

> Widzę, że argumenty się skończyły. Dopadniemy was, nie znacie dnia, ani
> godziny. Nadchodzi Norymberga Two.

Czyli wiesz, jak się to dla was skończy, a mimo to straszysz.
Typowo po chrześcijańsku.

W twoim przypadku już mnie nic nie zdziwi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2022-01-16 21:42:25

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli wiesz, jak się to dla was skończy, a mimo to straszysz.
> Typowo po chrześcijańsku.
>
> W twoim przypadku już mnie nic nie zdziwi.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Mniej wiecej raz na miesiac zagladam na grupy, bo klauzura sumienia (od
ramadamu 20) mnie ogranicza, ale przeczytałem coś o Norymberdze. To moje
okolice (blizej sa adidas i puma w Herzogenaurach), wiec gdyby co, to
mam śpiwory, namiot, kocher gazowy i butle w piwnicy (ciepła!). Sad w
Norymerdze stoi i działa, tylko Reichparteitagsgelände troche podupadło.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/albums/721777
20295930264
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/5yuef7f4

Wypadkom na oblodzonych drogach ulegaja najcześciej auta z zimowymi
oponami. :-)

Zrobili was w [wstaw pasujące słowo] ?
Kuriozum!
JAK TU SIĘ TERAZ WYCOFAĆ ?