Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Coming out polskiego księdza w Watykanie: Jestem gejem. 'Kler w znacznej mierze jest homoseksualny' Coming out polskiego księdza w Watykanie: Jestem gejem. 'Kler w znacznej mierze jest homoseksualny'

Coming out polskiego księdza w Watykanie: Jestem gejem. 'Kler w znacznej mierze jest homoseksualny'

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 3 Oct 2015 05:56:48 -0700 (PDT)
Subject: Coming out polskiego księdza w Watykanie: Jestem gejem. 'Kler w znacznej
mierze jest homoseksualny'
From: glob <r...@g...com>

Po 18 latach kapłaństwa, ksiądz Charamsa postanowił powiedzieć otwarcie o swoim
homoseksualizmie. "Wiem, że nie mogę już dłużej wypełniać tego, co kocham, bez
ukazania mojej natury, bo musiałbym być faryzeuszem. Nie mogę już tylko po kryjomu
wspierać homoseksualisty, który kocha swojego partnera. Nie mogę już tylko po cichu
pocieszać lesbijek i dawać im siłę, by wytrwały w tym koszmarnym zohydzeniu,
upodleniu, które jest efektem mentalności katolickiej.

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,18
955915,coming-out-polskiego-ksiedza-w-watykanie-jest
em-gejem-kler.html