Coraz większe problemy z buractwem.

1. Data: 2014-11-27 10:16:53

Temat: Coraz większe problemy z buractwem.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Polak katolik to największa kurwa.

Witam. Problem stary jak świat. Sąsiedzi skurwiele. Odkąd mam zdecydowanie więcej od
nich żal im dupę ściska niemiłosiernie. Rozwijam firmę dość intensywnie. Kupuję nowe
maszyny, takie po kilkaset tysięcy(oni wiedzą ile to kosztuje). Nie jaram się tym bo
wszystko w leasingach ale zarabia na siebie dobrze. Doprowadza to sąsiadów do szału.
Teksty typu "ostro idzie, żeby potem nie płakał" to tak delikatnie. Chuj ich to
obchodzi. Ja nikomu nie zazdroszczę. Pieniądze szczęscia nie dają, ja to wiem, te
buraki nie. W niedzielę to do kościoła całą rodzinka do pierwszej ławki. A o mnie:
ten chuj to, ten chuj tamto znowu kupił. Najlepiej mieszkać na odludziu. Donos do
skarbówki też już był. Żadnych poważnych zastrzeżeń, żadnych kar itp. Idę z chujami
na wojnę. W przyszłym miesiącu odbieram nową C klasę. Tez w leasingu. Do tej pory
jeździłem autem dostawczym, bo praktyczne. Może chuji wykończę nerwowo i będzie
spokój?"

Widzicie nie da się w polsce z tymi kurwami żyć, nie udało się ich cywilizować,
patologia jest wartością to kler będący patologią jest ich enklawą.

2. Data: 2014-11-27 12:59:54

Temat: Re: Coraz większe problemy z buractwem.
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-27 o 10:16, glob pisze:
> [...]
patologia jest wartością to kler będący patologią jest ich enklawą.

Owszem, to jest buractwo, jednak nie należy ich bezpośrednio utożsamiać
z katolikami. Gdy sie przeprowadziłem na wieś to nie do pojęcia dla nich
było że ja już w takim młodym wieku na emeryturze, tego że nic nie robię
a jeżdżę nowym Fordem Mustangiem. Buractwo posuwało się do tego że na
garażu wypisywali obraźliwe bazgroły.. nawet raz wybili mi szybę.
Robili to a jednak na tej wsi nie ma ani jednego ultra katolika. Do
kościoła regularnie chodzi tylko parę starszych osób... A więc twoja
teoria o katolickim buractwie jest naciągana, tym bardziej że nie
podałeś żadnych dowodów że to katolicy próbują ci robić koło pióra...

3. Data: 2014-11-27 13:02:30

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>"Polak katolik to największa kurwa.

>Witam. Problem stary jak świat. Sąsiedzi skurwiele.
No ale jak się wzięło zaliczkę, to trzeba sprzedać dom. A nie- ani zwrotu
zaliczki, ani sprzedaży chałupy. Katolik nie katolik- każdy by się fqurzył
na takiego oszusta

--

Chiron

---
Avast.

4. Data: 2014-11-27 13:25:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości
[...]

\\\\\\\\\\\\\\

Czy to tereny poPGRowskie?

--

Chiron

---
Avast.

5. Data: 2014-11-27 16:09:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> [...]

zaliczki, ani sprzedaży chałupy. Katolik nie katolik- każdy by się fqurzył

To mówisz że mam kupić giwerę i podpiszesz wszystko na mnie tak?

6. Data: 2014-11-27 16:17:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
To cytat i w tym cytacie facet podaje że to katole, u mnie podobie, starzy ormowcy
teraz są katolami i bezkarność, plucie na innych, to żywot każdego przemalowanego
katola. Ta religia to prymitywna staność, który wszystko co inne agresywnie atakuje,
jest tożsama z prymitywną wsią, gdzie każdy kto odbiegai od powszechnej mentalności
lub tylko mu się powodzi, staje się wrogiem. To fanatyczne buractwo to obecnie
reprezentaci kościoła, a kiedyś ormowcy, kto się na jedną prawd nie zgadza to srają
po kulosach z nienawiści.

7. Data: 2014-11-29 14:54:13

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-27 o 13:25, Chiron pisze:

> Czy to tereny poPGRowskie?
>
> --
>
> Chiron

Nie, wieś zamieszkała głównie przez małorolnych.

8. Data: 2014-11-29 14:54:28

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-27 o 16:17, glob pisze:
> [...]
reprezentaci kościoła, a kiedyś ormowcy, kto się na jedną prawd nie zgadza to srają

Mimo to i tak nie widzę bezpośredniej przyczyny buractwa w katolicyzmie.

9. Data: 2014-11-29 15:05:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Podział polski idzie między miastami i wsią, inteligencją i prostakami, tymi
prostakami kler manipuluje i podpuszcza na innych, im to odpowiada, bo to mentalność
stadna a co inne to zagryść i zapluć z nienawiści.

10. Data: 2014-11-29 20:04:01

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 27 listopada 2014 10:16:54 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> "Polak katolik to największa kurwa.

O, pan sie mysli.

Rabin: goje żyją po to, by usługiwać Żydom
http://www.rp.pl/artykul/552823.html

Najwiekszymi kurwami byli pejsaci mianowani przez stalina
do rzadzenia polska:
https://www.youtube.com/watch?v=Mz-vkxbsGEI

Masz wyczyny twoich "mózgów" z lepszej rasy:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Salomon_Morel

Taaaaak, Polacy WIERZĄ w uczciwość wyborów!
Metafizyczna Patologia
CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
Myślicie?
Modzieżówka Pisu atakuje