Corhydron zabójca

1. Data: 2006-11-26 14:02:18

Temat: Corhydron zabójca
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy bada przypadek zasłabnięcia
mężczyzny po podaniu mu leku corhydron - poinformował w TVN24
nadkom. Jacek Krawczyk z bydgoskiej policji.
56-letni mężczyzna skarżył się na kłopoty z oddychaniem i zgłosił się do
przychodni w Brodnicy. Tam dyżurujący lekarz podał mu corhydron.
Mężczyzna zasłabł - poinformował Krawczyk. Obecnie znajduje się w
szpitalu, jego życiu nie zagraża niebezpieczeństwo

2. Data: 2006-11-26 16:47:15

Temat: Re: Corhydron zabójca
Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

No i co z tego???

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,

3. Data: 2006-11-26 19:26:25

Od: anndrzej <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

jagna napisał(a):
> Użytkownik ""Paweł W."" <adres@sygnaturka> napisał w wiadomości

> Płacimy podatki, aby leczyli nas mądrzy lekarze. Lekarka z Brodnicy
> albo była pijana albo na haju.
> Wykonywanie zawody lekarza pod wpływem środków odurzających
> jest karalne. Powinna iść do więzienia, tak jak pijany, tylko prowadzący
> rower, lub bezdomny z dworca ubliżający Prezydentowi.
>
> j.

Może nie jagna tylko p Jadzia ta od soku ?
Media natychmiast potwierdziły by twoje chore insynuacje

Na to co piszesz też jest paragraf to oszczerstwo prawem ścigane a
ostatnio po orzeczeniu Trybunału Konstytucyjnego równie z Kodeksu Karnego

A po za tym co ty wiesz o zabijaniu ?
Może właśnie chory "zasłabł" bo podano mu za mało corhdronu ?

4. Data: 2006-11-27 10:32:37

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-11-27 16:21:31

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagna" < > napisał w wiadomości

> [...]
> jest karalne. Powinna iść do więzienia, tak jak pijany, tylko prowadzący
> rower, lub bezdomny z dworca ubliżający Prezydentowi.

Witam !
W medycynie tylko dla laików wszystko jest proste. A może choremu
uratowano w ten sposób życie ? Może nie było innych sterydów w tym miejscu ?
Co byś wybrała - podanie corhydronu z serii innej niż "pomylona" czy ryzyko
zgonu chorego z powodu braku leku ? Ja miałbym duże kłopoty z decyzją.
Winna jest przede wszystkim osoba odpowiedzialna za leki w danym miejscu ,
bo nie zostały wycofane i nie udostępniono zamienników. Może śledztwo cos
wyjaśni.

Pozdrawiam
regen

6. Data: 2006-11-27 19:21:58

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Nov 2006 17:21:31 +0100, "regen" <r...@-...pl>
napisał(a):

> [...]
>bo nie zostały wycofane i nie udostępniono zamienników. Może śledztwo cos
A po co w ogóle ta dyskusja? Pokazywali pacjenta w TV nie miał
pretensji do lekarki był jej wdzięczny, że lek przyniósł ulgę, więc
dlaczego nadgorliwy aparat tego kraju wtrąca się w sprawy
lekarz-pacjent? Na umyslowo chorego ten człowiek nie wygladał płaci na
NFZ pewnie jak każdy i jeśli nie zywi pretensji to o co ten zgiełk?
Uszczęśliwiania na siłe? czy dla sztuki aby kogoś zamknąć?
Jarek

7. Data: 2006-11-27 20:54:34

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jagna napisał(a):

> [...]
> jest karalne. Powinna iść do więzienia, tak jak pijany, tylko prowadzący
> rower, lub bezdomny z dworca ubliżający Prezydentowi.

Rzeczywiście, za uratowanie życia powinno się iść do więzienia. Ciekawe
co byś powiedziała, gdyby nie podała nic, bo nic innego by nie było/nie
działało i pacjent by zszedł ze świata.

Get a life...

pzdr.
R*

8. Data: 2006-11-28 18:28:25

Od: "Paweł W." <adres@sygnaturka> szukaj wiadomości tego autora

jagna napisał(a):
> Płacimy podatki, aby leczyli nas mądrzy lekarze. Lekarka z Brodnicy
> albo była pijana albo na haju.
A co to ma wspólnego z Corhydronem?
> Wykonywanie zawody lekarza pod wpływem środków odurzających
> jest karalne.
Generalnie przychodzenie do pracy pod wpływem jest co najmniej
naruszeniem przepisów porządkowych.
> Powinna iść do więzienia, tak jak pijany, tylko prowadzący
> rower, lub bezdomny z dworca ubliżający Prezydentowi.
Nie rozumiem. Cytujesz najpierw bez komentarza jakiś fragment o
Corhydronie, a potem mówisz coś o pijanej lekarce.
A propos pijanych lekarzy - czy wiesz jak upośledza zdolność kojarzenia
16 godzina dyżuru???
Zastanawiam się, czemu takie dyżury są u nas dopuszczalne, i co bardziej
karygodne, nie ma po nich obligatoryjnej przerwy, przynajmniej 12h

Pozdrawiam
Paweł W.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE
"I żadne krzyki i płacze nie zdołają nas przekonać, że białe jest białe,
a czarne jest czarne"
pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl

Ortopedzi:)
Czy ktos korzystal Zestaw Zdrowe Stawy II ?
Wypełnienie próbne w zębie
histeroktomia
Czy ktoś może wie, czy ... ?