Coroczny wątek tłustoczwartkowy

1. Data: 2005-02-03 09:01:51

Temat: Coroczny wątek tłustoczwartkowy
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

I tu jest miejsce na dzisiejsza rozpustę :)

Pozdrawiam - na razie dwupączkowa
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-02-03 09:16:12

Temat: Re: Coroczny wątek tłustoczwartkowy
Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> I tu jest miejsce na dzisiejsza rozpustę :)
>
> Pozdrawiam - na razie dwupączkowa

Ja też dwupączkowa, i mam nadzieję, że więcej nie będzie
Pozdrówka - Agnieszka
P.S. Moje były okrutne pracowe bałabuchy

1. Data: 2005-02-03 09:36:41

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

batory wrote:
> [...]
>>
> Ja też dwupączkowa, i mam nadzieję, że więcej nie będzie
> Pozdrówka - Agnieszka
> P.S. Moje były okrutne pracowe bałabuchy

Nie wiem, czy dobrze rozumiem, co masz na myśli, ale zdaje się, że ja
również zjadłam pracowego bałabucha (wczorajszy był może?). Chyba sobie po
drodze do domu kupię coś smaczniejszego.
Ania

1. Data: 2005-02-03 09:44:05

Od: "Krotka" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja wystałam swoje w cukierni U Jachacego (Wwa).
pączki pyyycha (zwłaszcza te z ajerkoniakiem (ja w ogóle dżemów nie lubię za
bardzo) )

trzy -i już nie mogę :))))

--
Karolina Krotka
k . krotka @ op . pl

1. Data: 2005-02-03 09:45:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Feb 2005 10:01:51 +0100, Tatiana
<yennefer12*antyspam*@go2.pl> wrote:

>I tu jest miejsce na dzisiejsza rozpustę :)
>
>Pozdrawiam - na razie dwupączkowa

My mamy nalesniki we wtorek, paczki czwartkowe niechodliwe :PPPPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-03 10:13:18

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam - na razie dwupączkowa

pozdrawiam dwupączkowa w brzuszku i dwu - na talerzyku ;-))

Wasz maślany pączuś - Jini ;-))))

1. Data: 2005-02-03 10:15:57

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to i ja sie przyłącze do watku.

Na razie 5 na liczniku ale koniec dnia jeszcze daleki. Myślę, ze do 12
dojdę. Ale ja dzis tylko pączkami żyje.

brow(J)arek pozdrawia

1. Data: 2005-02-03 10:25:06

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" wrote in message...
| My mamy nalesniki we wtorek, paczki czwartkowe niechodliwe :PPPPP

W Wilnie też są wtorkowe naleśniki - jako symbol słońca, zdrowia i dobrobytu
:)))))
Więc we wtrorek u mnie też będą naleśniki :)))

A dziś... hmmm... jeszcze żadnego pączka, ale do wieczora mnóstwo czasu
jeszcze ;)

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-02-03 10:25:46

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> I tu jest miejsce na dzisiejsza rozpustę :)
>
> Pozdrawiam - na razie dwupączkowa

Na razie dwa. Ale to dopiero wstęp :) Zwłaszcza że własnoręcznie zrobione :)
Rzeźnia (pączkowa) będzie wieczorem u teściów.
Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam
.Rafał

1. Data: 2005-02-03 10:42:44

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oooch, czwarty pączek mi ktosik zostawił na biurku jak wyszłam na chwilkę.
Co robić, co robić ?
Zajączek, zajączek zjadł sto dwudziesty pączek
a teraz strasznie dryga, co krok potfornie rzy...

Pozdr. - A.

Syrop imbirowy - Kraków
pączki parzone
Co do chili con carne w naleśnikach?