Coś do chleba ze słoika.

następny post »
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Coś do chleba ze słoika.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 08 Oct 2017 20:59:58 GMT

Po słoikowych hitach - mielonym mięsiwie z galaretką i pasztecie - kolej
na wątrobiankę, bo pychota to jest wielka. Długo szukałam dobrego przepisu,
który obiecywałby ten efekt. No i znalazłam - to jest to!
http://gotujmy.pl/swojska-watrobianka-eli,przepisy-p
asztet-przepis,83135.html

W tym tygodniu zrobię - oczywiście nie w jelitach, lecz w słoikach.
Dużo :-)

--
XL