Cos od Iwony

1. Data: 2000-02-24 07:05:46

Temat: Odp: Cos od Iwony
Od: "Markx" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik piomia <p...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...

.
> Od jakiegos czasu mam ochote zrobic sobie makijaz, a tego zabrania mi moj
> chlopak.
>Chcialam sobie kupic maskare do rzes, co
> oczywiscie mi zabronil (mam proste rzesy).
> Miesiac temu kupilam sobie czerwone rajstopy i niestety nie bylo mi dane
ich
> zalozyc.
> Nie moge nosic czerwonego plaszczyka, krotkich spodnic, bluzek niezbyt
mocno
> wydekoltowanych, nawet po domu mam chodzic w starym i brzydkim dresie.

jezu ,kobieto czy on Cie kocha?! przeciez on wogole nie akceptuje twojego
gustu ,stylu bycia.
Co to za zwiazek? Radze powaznie z nim porozmawiac. Albo kocha Cie taka jaka
jestes ,albo
do widzenia. Mnie tez kiedys taka jedna probowala ustawiac. Ale bylem wtedy
mlody i glupi.
Dzis mam wspaniala dziewczyne ,ktora akceptuje mnie takim jakim jestem. I
odwrotnie.
Kiedys miala dlugie wlosy ,wtedy jej jeszcze nie znalem. Dzis jestesmy razem
,a ona ma krotkie wlosy. Przyznam ,ze w dlugich podobala mi sie bardziej.
Ale przeciez za wlosy jej nie kocham!!!!!!!!! Liczy sie cos wiecej.

--
pozdrowienia
MarkX

1. Data: 2000-02-25 06:37:54

Od: "Markx" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-02-25 13:47:05

Od: "adamt" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik A s t e c SA <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...pl...
> [..]
>
> Piomia - wiej od tego gościa póki jeszcze czas.
> Chyba, że odpowiada Ci status niewolnicy - jaki Ci gostek zafunduje :(

Arnoldzie a co z miloscia?

adam
--
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
######### adamT #######

1. Data: 2000-02-25 19:29:15

Temat: Re: Odp: Cos od Iwony
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamt wrote:
> Arnoldzie a co z miloscia?

Ten gostek chyba nie wie co to miłość.

A r e k

1. Data: 2000-02-25 21:17:01

Temat: Odp: Odp: Cos od Iwony
Od: "adamt" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik A s t e c SA <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@a...pl...

> Ten gostek chyba nie wie co to miłość.
>
> A r e k

on mnie nie interysuje mowie o niej

adam
--
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
######### adamT #######

1. Data: 2000-02-25 22:29:36

Temat: Re: Odp: Odp: Cos od Iwony
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamt wrote:
> on mnie nie interysuje mowie o niej

Ja też mówię o niej.
Musi sobie zdawać sprawę na co się decyduje jeśli
z kimś takim chce być.

A r e k

1. Data: 2000-02-25 23:33:41

Temat: Odp: Odp: Odp: Cos od Iwony
Od: "adamt" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:3...@a...pl...

> Ja też mówię o niej.
> Musi sobie zdawać sprawę na co się decyduje jeśli

No chlopie przestan byc taki rzeczowy,naukowy i cholernie praktyczny
Ona z nim jest wie ze nie jest najlepiej ale ona go ( chyba) kocha!!!
znam wiele kobiet ktore nie powinny byc ze swoimi facetami ale to jest
milosc i nic na to nie poradzisz
Czy ty naprawde nie wiesz co to jest kochac inna osobe, czy ten komp i
walka z ludzmi spowodowaly taka glupia niekiedy racjonalnosc?

pozdr
adam
--
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
######### adamT #######

1. Data: 2000-02-26 00:07:30

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Cos od Iwony
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamt wrote:
> [...]
> Czy ty naprawde nie wiesz co to jest kochac inna osobe, czy ten komp i
> walka z ludzmi spowodowaly taka glupia niekiedy racjonalnosc?

Ale o co Ci chodzi!?
Zapytała się o zdanie ludzi to prezentuję swoje i już.
O co ta głodna gadka???

Zdrówka
A r e k

1. Data: 2000-02-26 12:53:36

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Cos od Iwony
Od: "adamt" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> adamt wrote:
> Ale o co Ci chodzi!?
> Zapytała się o zdanie ludzi to prezentuję swoje i już.

Fakt Twoje zdanie i spojrzenie na wiele zagadnien ( mowie juz o wszystkivh
tematach na grupach) jest diametralnie rozne Wierz mi probowalem zrozumiec
Twoj sposob myslenia. Jedyne co nas laczy to wspolne miasto i niech tak
zostanie. Nie ma sensu abysmy prowadzili z soba jakiekolwiek dyskusje

pozdr
adam
--
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
######### adamT #######

1. Data: 2000-02-28 17:44:33

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Cos od Iwony
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamt wrote:
> [...]
> Twoj sposob myslenia. Jedyne co nas laczy to wspolne miasto i niech tak
> zostanie. Nie ma sensu abysmy prowadzili z soba jakiekolwiek dyskusje

No to nie prowadź. Ale i nie czepiaj się bez sensu.

pozdrawiam
A r e k

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !