Cos tu nie gra -Bluzgacz

1. Data: 2004-04-20 18:56:29

Temat: Re: Cos tu nie gra -Bluzgacz
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... Nie proboj innych pouczac jak ten nieudacznik darek, tylko
> zacznij od siebie, a zanim cos powiesz to ugryz sie w jezyk
> (TY CZYTAJ: pierdolnij sie w dekiel).

A Ty znowu placzesz? ;)
Powinienes uzywac pampersow zamiast husteczek - taniej by
Ci wyszlo. :)

BTW jak szukasz niesmialo nowych adoratorow zmien grupe
na bardzej odpowiednia ku temu.
I litosci! Nie wstydz sie jak 40-letnia dewota co to najpierw pisze
ze nie chce, a potem pyta publicznie czy sa jacys chetni. ;D
Heh, chyba nawet na miejscu Logana wstydzilbym sie takiej
chorej, sterczacej przed lustrem pizdy jak Ty w roli ~kumpla. ;)

No to juz chyba enafff "niezla dupciu". ;D
Pamietaj o klerasilu - czola Ci nie podniosa, ale 'ladny' nosek
lepszy niz obsyfiony, a to tez "cos". ;)))))

--
Czarek

1. Data: 2004-04-20 21:26:33

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-04-20 21:51:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... nie wiem o co ci z tym czolem chodzi, bo jesli o wysokosc,
> to mam wysokie

To zalezy... ;)
W porownaniu np z Loganem - masz 'wysokie'.
W porownaniu np z wokalista Metalliki - masz niskie jak neandertal. :)

Kapujesz? ;D

> ... skurwielu.

Pizdusiu. ;)

BTW doceniam szczerosc w kwestii Twojego ~niesmialego pociagu
do pedalstwa "niezla dupciu". ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-04-21 08:26:32

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 20 Apr 2004 16:30:05 +0200, na pl.sci.psychologia, cbnet napisal(a):

> Nie chce mi sie z Toba gadac pryszczaty mlocie... :)

Ale gadasz, psi synu, więc jednak coś w sobie mam :D

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

Piekny dzien
Re: brzydkie kobiety - jak odszukać mądrość w głupocie
Proszę pomóżcie
Psychobot
Re: Ogladam Bar.