Covid

1. Data: 2021-02-07 00:31:15

Temat: Covid
Od: jacek <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co wam z tym Covidem? Choroba ani nie bardzo groźna, ani nie całkiem niegroźna. Ot.
zwykła wysypka Chin, których społeczeństwo w średniej wieku tak się starzeje, że za
lada moment dogoniłoby w tym względzie całkiem już starą, poczciwą Europę. A że Chiny
pretendują do walki z USA o hegemonię światową, to co niby miały robić? Czy naprawdę
myślicie, że dla ich władz życie ludzkie, a zwłaszcza emerytów, ma jakąkolwiek
wartość?
Doprawdy, nawet w naszym kręgu kulturowym, jeśli chodzi o władz podejście, jest ono
mało istotne. Tylko że u nas, czy Ameryce, trzeba patrzeć na słupki poparcia
społecznego, więc nie jest tak łatwo mordować ludzi, jak w Chinach czy Rosji.
Naprawdę nie trzeba być geniuszem, żeby to wszystko wiedzieć:)

2. Data: 2021-02-07 17:07:48

Temat: Re: Covid
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.02.2021 o 00:31, jacek pisze:
> [...]
społecznego, więc nie jest tak łatwo mordować ludzi, jak w Chinach czy Rosji.
Naprawdę nie trzeba być geniuszem, żeby to wszystko wiedzieć:)

Nic, gdyby nie seria różnych zakazów i nakazów to mało kto wiedziałby że
jest jakaś epidemia. Chiny pretendują do miana hegemona świata, a można
wiedzieć z czego taki wniosek - niby niszczą każdy słaby a niepokorny
kraj, a silniejsze próbują zniszczyć gnębiąc sankcjami?

3. Data: 2021-02-08 23:28:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> wiedzieć z czego taki wniosek - niby niszczą każdy słaby a niepokorny
> kraj, a silniejsze próbują zniszczyć gnębiąc sankcjami?

Przede wszystkim gdyby nie medialny szum, to nikt by nie wiedział, że jest
jakaś pandemia.
PRAWDZIWE epi- i pandemie mają bowiem to do siebie, że NAJPIERW widać je
wokoło, a dopiero POTEM w mediach. Z tą jest dokładnie odwrotnie. Zatem
jest to kompletna ściema, medialna jazda na ludzkim strachu i sezonowej
grypie.
A przy okazji pytanie za 100 punktów w sprawie szczepień:
Dlaczego nie szczepi się ludzi <18 lat? Co, poniżej 18ki ludzie nie
chorują?!
Jest jakiś mędrzec, co odpowie?
He he.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2021-02-09 11:09:08

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.02.2021 o 23:28, XL pisze:

> [...]
> A przy okazji pytanie za 100 punktów w sprawie szczepień:
> Dlaczego nie szczepi się ludzi <18 lat? Co, poniżej 18ki ludzie nie

Podobno nie chorują, ale są nosicielami. Cały ten medialny przekaz w tej
sprawie epidemii to zlepek sprzeczności. Ale wobec tego chyba możemy
wykluczyć jakąś skoordynowaną akcję dezinformacji..  Jednym słowem żaden
ogólnoświatowy spisek, ot firmy farmaceutyczne i paru innych chce
zarobić parę $ i to wszystko.

5. Data: 2021-02-09 12:03:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> wykluczyć jakąś skoordynowaną akcję dezinformacji..  Jednym słowem żaden
> ogólnoświatowy spisek, ot firmy farmaceutyczne i paru innych chce

Jak najbardziej chorują. Może tylko lżej przechodzą, ale nie ma na to
żadnych dowodów ani badań. Nie jest to NICZYM poparte. Ot, te graniczne 18
lat zostało sztywno przyjęte i nikt nawet nie spyta, dlaczego. A odpowiedź
jest prosta: szczepionki nie są przebadane pod kątem późnych(sic!)
następstw dla rozwoju(sic!) układu nerwowego i płciowego. Milczenie
koncernów w tej sprawie jest znamienne.
Co do ,,ogólnoświatowego spisku" - on jak najbardziej jest. Bo cóż to jest
innego i kto za tym stoi, że pozwala się koncernom bezkarnie praktykować
eksperyment medyczny na całej populacji ludzkiej? Tak, eksperyment
medyczny. Sytuacja ta bowiem ma wszelkie cechy eksperymentu medycznego:
użycie nieprzebadanej substancji oraz pozostawienie grupy odtworzeniowej
(czyli ludzi <18) poza zasięgiem jej działania na wypadek klęski. Pod
słowem ,,klęska" w tym przypadku kryją się ogromne tzw. późne następstwa.
Byle tabletka aspiryny musi mieć w charakterystyce leku zgłoszone takie
rzeczy, więc dlaczego dziwnym zrządzeniem (spisek? - jak najbardziej!)
preparat z założenia przeznaczony do podania CAŁEJ POPULACJI tego wymogu
spełniać nie musi??

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2021-02-09 13:41:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jakaś pandemia.
> PRAWDZIWE epi- i pandemie mają bowiem to do siebie, że NAJPIERW widać je

Tak było w średniowieczu. Najwyraźniej utknęłaś tam mentalnie.

> Z tą jest dokładnie odwrotnie.

Bo w normalnym współczesnym świecie nauka od tamtego czasu poszła do przodu.
Wyobraź sobie, że potrafimy przekazywać obrazy na żywo z drugiego końca
świata. Poważnie.

> Zatem
> jest to kompletna ściema, medialna jazda na ludzkim strachu i sezonowej
> grypie.

Zatem piszesz głupoty. Jak zwykle.

> A przy okazji pytanie za 100 punktów w sprawie szczepień:
> Dlaczego nie szczepi się ludzi <18 lat? Co, poniżej 18ki ludzie nie
> chorują?!
> Jest jakiś mędrzec, co odpowie?

To nie jest wiedza tajemna.

https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedzie
c,szczepionka-przeciw-sars-cov-2-takze-dla-dzieci--w
-testach-pfizera-brali-udzial-12-latkowie,artykul,31
330557.html

> He he.

I znowu ci trolling nie wyszedł.
He he.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2021-02-09 13:59:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2021 o 12:03, XL pisze:

> Jak najbardziej chorują. Może tylko lżej przechodzą, ale nie ma na to
> żadnych dowodów ani badań. Nie jest to NICZYM poparte.

Tylko w twoim świecie.
W tym realnym są.

> Ot, te graniczne 18
> lat zostało sztywno przyjęte i nikt nawet nie spyta, dlaczego.

A po co mają pytać, skoro wiadomo dlaczego?

> A odpowiedź
> jest prosta: szczepionki nie są przebadane pod kątem późnych(sic!)
> następstw dla rozwoju(sic!) układu nerwowego i płciowego. Milczenie
> koncernów w tej sprawie jest znamienne.

A dlaczego zwiększenie odporności organizmu na jakiegoś wirusa miałoby
mieć jakieś następstwa dla układu nerwowego, a tym bardziej płciowego?
Koncerny milczą również w sprawie rzucania się śnieżkami. O to też masz
do nich pretensje?

Bo wiesz, że to był fejk z tym powodowaniem autyzmu przez szczepionki?
Czy może nadal żyjesz w niewiedzy?

> Co do ,,ogólnoświatowego spisku" - on jak najbardziej jest.

Skoro jest, to na pewno możesz podać kto jest w spisku.

> Bo cóż to jest
> innego i kto za tym stoi, że pozwala się koncernom bezkarnie praktykować
> eksperyment medyczny na całej populacji ludzkiej?

Czyli kto?

> Tak, eksperyment
> medyczny. Sytuacja ta bowiem ma wszelkie cechy eksperymentu medycznego:
> użycie nieprzebadanej substancji

Kłamiesz.
Właśnie dlatego, że przebadali, podawana jest ludziom 16+

U nas podają je starszym, nie dlatego, że nie jest przebadana, ale
dlatego, że jej nie ma w wystarczającej ilości.

> oraz pozostawienie grupy odtworzeniowej
> (czyli ludzi <18) poza zasięgiem jej działania na wypadek klęski.

Kłamiesz.
Jest w trakcie badania w tej grupie wiekowej.

> Pod
> słowem ,,klęska" w tym przypadku kryją się ogromne tzw. późne następstwa.

Jakie następstwa?
Przed chwilą pisałaś, że jeszcze nie są zbadane następstwa.
To skąd wiesz, że się za tym kryją jakieś następstwa? Czemu nie
opublikujesz wyników swoich badań?

> [...]
> rzeczy, więc dlaczego dziwnym zrządzeniem (spisek? - jak najbardziej!)
> preparat z założenia przeznaczony do podania CAŁEJ POPULACJI tego wymogu

Przecież spełnia.
Nawet na ulotce aspiryny nie masz podanej listy jakich następstw nie
powoduje. To dlaczego mieliby to pisać przy tej szczepionce?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2021-02-09 14:39:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:
> (...)Jednym słowem żaden
> ogólnoświatowy spisek, ot firmy farmaceutyczne i paru innych chce
> zarobić parę $ i to wszystko.

Parę? MILIARDY. Kwoty warte spisku.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2021-02-09 15:45:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2021 o 14:39, XL pisze:

> Parę? MILIARDY. Kwoty warte spisku.

Czyli mądrzy ludzie spisku nie wykryli, ale ty ten spisek wykryłaś
siedząc przed komputerem, ale jakimś cudem nie potrafisz wskazać, kto
bierze udział w tym spisku.
A nie... wróć... ci mądrzy ludzie, którzy nie wykryli spisku, przecież
też są w spisku.
W spisku są wszyscy, oprócz ciebie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2021-02-09 16:38:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.02.2021 o 23:28, XL pisze:

> Przede wszystkim gdyby nie medialny szum, to nikt by nie wiedział, że jest
> jakaś pandemia.

Oczywista nieprawda! We Włoszech realizowali ten scenariusz dokładnie
rok temu - uważali, że to zwykła grypa (o tym mówili im nawet lekarze
rodzinni, o czym wiem z bezpośredniej relacji znajomych mi Włochów), nie
przygotowywali szpitali na nic wielkiego, nie wprowadzali _żadnych_
ograniczeń, łazili na mecze itd. A nawet po zamknięciu szkół uczniowie
traktowali ten okres jako świetną okazję do wyjazdów na wakacje, tak tak.

Po zdaje się niespełna miesiącu płakali, że nie wiedzą, kogo w pierwszej
kolejności podłączać pod respirator, szpitale pękały w szwach, a liczba
pogrzebów i widok trumien czekających na pochówek ich dobiły.

Ewa

Droga do sukcesu
Szczepionek wystarczy
szczsliwego nowego roku