[Crosspost] Pytanie o grzejniki Eurotherm

1. Data: 2008-01-22 09:06:28

Temat: [Crosspost] Pytanie o grzejniki Eurotherm
Od: Maciek Rasiej <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

W zwiazku z generalnym remontem mieszkania przymierzam sie do wymiany
starych grzejnikow CO na nowe. W zwiazku z tym pojawilo mi sie kilka
watpliwosci odnoscnie wyboru nowych grzejnikow. Jestem raczej
zdecydowany nabyc stalowe grzejniki Radson albo Purmo. Jednak przy
okazji ostatniej wizyty w Leroy'u zauwazylem, iz maja oni w ofercie
grzejniki firmy Eurotherm, bedace nieco tansze niz np Purmo. Sprzedawca
twierdzi, ze jakosc ich jest na podobnym poziomie . Sprzedawca jak to
sprzedawca, wiadomo, jego celem jest sprzedac towar :) wiec nie
chcialbym polegac tylko na tej opinii. Na grzejnikach widzialem napis
Made in Germany co sugerowac by moglo, ze nie jest to typowa chinska
tandeta. Niestety nie udalo mi sie znalezc zadnych opinii nt grzejnikow
Eurothermu ani w internecie, nie spotkal sie z nimi tez nikt ze
znajomych. Moze ktos z szanownych grupowiczow mial do czynienia z
produktami ww firmy i moze podzielic sie jakas opinia?

Pozdrawiam
Maciek Rasiej

2. Data: 2008-01-22 16:36:16

Temat: Re: [Crosspost] Pytanie o grzejniki Eurotherm
Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcialbym polegac tylko na tej opinii. Na grzejnikach widzialem napis Made
> in Germany co sugerowac by moglo, ze nie jest to typowa chinska tandeta.
> Niestety nie udalo mi sie znalezc zadnych opinii nt grzejnikow

Imho masa grzejników czyni na razie nieopłacalnym import z Chin i dlatego na
razie mamy co najwyżej produkty z Włoch.

3. Data: 2008-01-22 23:30:31

Temat: Re: Pytanie o grzejniki Eurotherm
Od: brombel <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym ci radził grzejniki panelowe VEHA. Od dołu nie są spawane tylko
zawijane. Czyli z jednej blachy, spawy na bokach i u góry.
Są to grzejniki Belgijskie ale podobno w 2007r przeniesiono fabrykę do
Anglii.

Baterie lazienkowe
Krups 7240 - opinie?
drzewka owocowe