Cudowny lek - glikozamina?!

1. Data: 2001-08-14 18:54:57

Temat: Cudowny lek - glikozamina?!
Od: "markop" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Prosze o odpowiedz na pytanie: Czy w Polsce istnieje lek - siarczan
glukozaminy i chondroityny?
Na Zachodzie wystepuje pod nazwa Cosamin DS.
Jesli jest u nas w sprzedazy to pod jaka nazwa?
Czy ktos sie zetknal z tym lekiem i jakie ma doswiadczenia?
Pozdrawiam.
markop

2. Data: 2001-08-14 22:24:18

Temat: Re: Cudowny lek - glikozamina?!
Od: "Piotrek" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lek nazywa się Arthryl, ale czemu od razu taki cudowny ? Jak chcesz więcej na jego
temat to poszukaj w pierwszym lepszym Pharmindex`ie

3. Data: 2001-08-15 13:21:55

Od: "markop" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotrek <d...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9lc912$ikr$...@n...tpi.pl...
Lek nazywa się Arthryl, ale czemu od razu taki cudowny ? Jak chcesz
więcej na jego temat to poszukaj w pierwszym lepszym Pharmindex`ie

Witam.
Dzięki za odzew. O glukozaminie dowiedziałem się z książki pt.
"Cudowne kuracje", jako o bardzo skutecznym leku na zwyrodnienia
stawów. Ponieważ moja żona ma duże problemy ze stawami biodrowymi
(zanika jej chrząstka stawowa) i prawdopodobnie czeka ją wstawienie
endoprotez, więc ta substancja prawdopodobnie bardzo by jej pomogła.
Obecnie od 3 miesięcy przyjmuje 2 leki: Vioxx 25 oraz Chrząstkę
rekina, które też mają zregenerować częściowo chrząstkę.
I jeszcze jedno: co to jest ten "Pharmindex?
--
Pozdrawiam.
markop

4. Data: 2001-08-15 18:30:07

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9ldumu$mfe$1@news.tpi.pl>, m...@p...pl says...

> I jeszcze jedno: co to jest ten "Pharmindex?
> --
Najpopularnijesza ksiazeczka z opisem lekow dostepnych na rynku.

5. Data: 2001-08-15 18:54:20

Od: "markop" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M...@n...tpi.pl...
> In article <9ldumu$mfe$1@news.tpi.pl>, m...@p...pl says...

> Najpopularnijesza ksiazeczka z opisem lekow dostepnych na rynku.
Gdzie mozna ja znalezc?

6. Data: 2001-08-15 20:07:25

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9legge$ei$1@news.tpi.pl>, m...@p...pl says...