Cytrusy ukorzenione :-)

1. Data: 2015-09-01 16:13:33

Temat: Cytrusy ukorzenione :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy raz udało mi się ukorzenić cytrusy!!! - przysłużyły się temu
upały, tj. spotęgowana nimi temperatura w mojej szklarni.
Wiosną po przycinaniu wstawiłam kilka gałązek do słoika i tak sobie stały,
a nuż widelec...? I właśnie niedawno wypuściły korzonki. Szkoda, że nie
rozmnożyłam sobie jedynej posiadanej pomarańczy, którą w tym roku kupiłam.
--
XL
"Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo

2. Data: 2015-09-02 03:01:59

Temat: Re: Cytrusy ukorzenione :-)
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i tak sobie stały, a nuż widelec...?
> I właśnie niedawno wypuściły korzonki.
> Szkoda, że nie rozmnożyłam sobie jedynej posiadanej

Też nad tym ubolewam.

p.s. zazdroszczę Ci szklarni...

3. Data: 2015-09-14 11:00:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com> Wrote in message:

> Też nad tym ubolewam.
>
> p.s. zazdroszczę Ci szklarni...

Nie jest to jakaś duża szklarnia, jest to obiekt 7 na 4 metry,
oparty o południową ścianę domu,
skonstruowany jako szklane
zadaszenie "przedłużenia" zagłębionej piwnicy, z przeszklonymi
szczytowymi=bocznymi trójkątnymi ścianami. Z zewnątrz jest niski,
ale dzięki zagłębionemu wnętrzu jest tam sporo przestrzeni dla
roślin (wyższe stoją na podłodze, niższe na stołach/blatach) i do
poruszania się.
--
XL

Odkurzacz do liści - ma ktoś z was?