Cza było od razu zabić i jusz! :->

51. Data: 2011-05-27 23:10:42

Temat: Re: Cza było od razu zabić i jusz! :->
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 May 2011 00:34:15 +0200, Stalker napisał(a):

> Wygrałeś Chiron,. Obiecuję już nigdy nie wziąć kabaretowej reklamy jako
> źródła informacji :-)
>
> Stalker

Jak chcesz pierdoły linkować, to emotkę daj do własnego kontekstu. Bo
inaczej niczym sie on nie różni od innych Twoich wypowiedzi.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

52. Data: 2011-05-27 23:11:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 May 2011 00:41:50 +0200, Stalker napisał(a):

> O ile XL jest do pewnego stopnia usprawiedliwiona (chociaż wystarczyło
> by "o kurde ale się dałam nabrać", bez grubo szytego moralitetu o
> zaufaniu - ale każdy broni się jak umie),

Rozumisz jak umisz.

53. Data: 2011-05-27 23:12:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 May 2011 00:44:37 +0200, Stalker napisał(a):

> [ciach]

> Czyli ty treść i wartość informacji potrafisz ocenić tylko po tym, czy
> jest po niej emotka, czy nie?

Głównie po osobie=autorze.
:->

54. Data: 2011-05-27 23:13:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 May 2011 00:45:56 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Stalker- najpierw piszesz takie rzeczy na temat rzekomego zabicia Osamy, że
> szczena mi opada- a potem podajesz filmik, któy IMO ładnie się z tymi
> wypowiedziami komponuje- nie dajesz smilki i dziwisz się, że potraktowałem
> Cię poważnie?

Niesamowite - Stalker wcale nie cieszy się z tego sukcesu... u mnie ani u
Ciebie.

55. Data: 2011-05-27 23:13:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 May 2011 00:51:15 +0200, Stalker napisał(a):

> Cenię w ludziach
> upór, ale nie bezmyślny...

A ja mówienie wprost :->

56. Data: 2011-05-27 23:21:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Niesamowite - Stalker wcale nie cieszy się z tego sukcesu... u mnie ani u
> Ciebie.

Myślę, że powoli do niego dociera, że tak go po prostu odbieramy. I to mu
nie daje spokoju. Inaczej- po co by to tak drążył?
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

57. Data: 2011-05-27 23:30:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 May 2011 01:21:54 +0200, Chiron napisał(a):

> Myślę, że powoli do niego dociera, że tak go po prostu odbieramy. I to mu
> nie daje spokoju. Inaczej- po co by to tak drążył?

Chyba po prostu nie może się pogodzić z tym, że bierzemy go powaznie ;-PPP

58. Data: 2011-05-28 09:14:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

i.googlegroups.com...

> [...]
test.jpg

> A- już pamiętam. No cóż- jestem gejem:-)

To nie tak, Ty (z iksela) udajac, ze cos widzisz na obrazku 5 dales sie
zrobic w wala - rzekomo homoseksualisci mieli nic na tym obrazku nie
widziec. Oczywiscie byl to zart, na obrazku faktycznie nie ma nic - ale przy
okazji wyszlo jak bardzo razem z iksela jestescie w stanie oszukiwac samych
siebie i jak slabe macie poczucie humoru.

59. Data: 2011-05-28 09:21:57

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że powoli do niego dociera, że tak go po prostu odbieramy. I to mu
> nie daje spokoju. Inaczej- po co by to tak drążył?

Chiron, cale psp nie od dzisiaj wie, ze (wraz z iksela) masz slaby kontakt z
rzeczywistocia - innymi slowy mozecie kazdego dowolnie odbierac. Nic nowego
Stalker nie musial odkrywac. Z drugiej strony jestes jedyna osoba na grupie,
ktora potrafi uporem maniaka okazywac jak bardzo go niepokoi to, ze inni
widza go takim jak on faktycznie jest. A poniewaz nie lubisz siebie takim
jakim faktycznie jestes, zwalczasz ten obraz siebie u innych. Nie ma drugiej
osoby na grupie, ktora by takie ilosci postow jak Ty produkowala, tylko
celeme wybielenia wlasnej osoby. Prawie 100% Twoich postow to wybielanie,
prostowanie itd, itp.

60. Data: 2011-05-28 09:23:27

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Filmik, jak zakapturzony "Osama" wylatuje z helikoptera- zakończony
> reklamą pasów bezpieczeństwa. Ja po prostu myślałem, że Stalker uznał to
> za fakt.

Ale oczywiscie swiadczy to wylacznie o Tobie. Piszac to wychodzisz na
wiekszego idiote niz nie piszac tego.

Drogie dzieci, czyż nie wiecie?...
ciekawe czasy
ciekawe czasy