Czajnik Philips 4665

1. Data: 2006-01-25 21:03:58

Temat: Czajnik Philips 4665
Od: "Krzysztof " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś używa tego czajnika:
http://www.rtvagd.sklep.pl/?prod_id=5514

W moim egzemplarzu po zagotowaniu wody czajnik jeszcze długo bulgocze przed
wyłączeniem (ponad 10sekund). Tak, że aż szafka nad nim robi się mokra. Czy
to jest normalne dla tego modelu, czy też mój jest wadliwy i powinienem go
reklamować? Aha, ten czajnik ma ukrytą grzałkę &#8211; wcześniej miałem philipsa z
odkrytą i nie było takich efektów.

--
Krzych
GG: 6118549

2. Data: 2006-01-26 07:30:29

Temat: Re: Czajnik Philips 4665
Od: "Power" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reklamować? Aha, ten czajnik ma ukrytą grzałkę &#8211; wcześniej miałem

Też mam philipsa (inny model) i jest tak samo. Jakoś mi to nie przeszkadza.

pozdr.
Power

3. Data: 2006-01-26 08:05:56

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niektórzy twierdzą nawet, że czajniki z odkrytą grzałką "niedogotowują"
wody, bo się szybko wyłączają.
Jack

4. Data: 2006-01-26 10:06:17

Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Power" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> przed
> Też mam philipsa (inny model) i jest tak samo. Jakoś mi to nie
> przeszkadza.

Ja mam też philipsa ale inny problem czajnik ja włączam po kilku sekundach
się wyłącza i tak nieraz jest kilka razy
a nieraz nawet muszę przytrzymać włącznik dłużej jaka jest przyczyna
Ania

5. Data: 2006-01-27 01:05:34

Od: "pieszy" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna P." napisał w wiadomości

> [...]
sekundach
> się wyłącza i tak nieraz jest kilka razy
> a nieraz nawet muszę przytrzymać włącznik dłużej jaka jest przyczyna

Przyczyna jest prosta: jest tak silnie zakamieniony, ze termostat
który jest pod grzałka otrzymuje zafałszowane informacje n/t
temperatury wody. Grzałka (dno czajnika) ma być srebrne/metaliczne a
nie białe!!
Wlwj na parę godzin ocet na zimno albo go raz zagotuj jak jestes
zdecydowana wytrzymać zapach.

pozdrawiam

Mirek P.

6. Data: 2006-01-27 10:18:56

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie białe!!
> Wlwj na parę godzin ocet na zimno albo go raz zagotuj jak jestes

ja stosuje kwasek cytrynowy

pozdrawiam WM

7. Data: 2006-01-27 13:31:05

Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pieszy" <d...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> pozdrawiam
>
> Mirek P.
>
>Nie jest wcale zakamieniony jest czyściutki dbam o to bardzo.
I co wtedy może być przyczyną
Ania

8. Data: 2006-01-27 13:49:34

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> reklamować? Aha, ten czajnik ma ukrytą grzałkę &#8211; wcześniej miałem

Wydaje mi się że tak ma być. Co to za gotowanie które tra pół sekundy.
10sek - w tym czasie wyparowują z wody różne chlory, smrody... bakterie
ewntualne giną. Butelki dziecięce też (co bardziej zapobiegawcze mamy) się
gotuje 15minut, a nie tylko parzy.
--
___________________________________________MAT______
__

9. Data: 2006-01-28 13:18:41

Od: "pieszy" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna P." napisał

>Nie jest wcale zakamieniony jest czyściutki dbam o to bardzo.
> I co wtedy może być przyczyną
> Ania

Wyłącznie Twoja niechęć do zniesienia go do serwisu ,żeby dostać
nowy - o ile jest na gwarancji, a powinien być bo to dosc nowy
produkt.
A tak powążniej to uszkodzony termostat

pozdrawiam

Mirek P.

Rezygnacja z gazu i plyta elektryczna - pytania laika
Piec do sauny
niebanalne tapety - adresy?
Galeria 326 Warszawa - Ostrzeżenie
[gdzie] maty dekoracyjne?