Czajnik elektryczny ze "śmierdzącego" plastiku - wpływ na zdrowie.

1. Data: 2007-05-02 12:28:10

Temat: Czajnik elektryczny ze "śmierdzącego" plastiku - wpływ na zdrowie.
Od: "abc" <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rodzinka kupiła tani (19-20zł) czajnik w supermarkecie, jednak mimo upływu
pewnego czasu użytkowania, gotowana w nim woda ma nieprzyjemną woń
pochodzącą zapewne z tandetnego tworzywa, z którego jest wykonany.
Czy ma to jakiś wpływ na zdrowie, czy też jest to tylko kwestia doznań
zapachowych i nic więcej?

2. Data: 2007-05-02 19:11:47

Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

abc pięknie wystukał(a):
> [...]
> woń pochodzącą zapewne z tandetnego tworzywa, z którego jest wykonany.
> Czy ma to jakiś wpływ na zdrowie, czy też jest to tylko kwestia doznań

Taki czajnik też trzeba myć w środku, przelecieć druciakiem kamień itp.

--
animka

3. Data: 2007-05-02 20:16:24

Od: "Javko" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "animka" <a...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
abc pięknie wystukał(a):
> [...]
> zapachowych i nic więcej?

Taki czajnik też trzeba myć w środku, przelecieć druciakiem kamień itp.

Rozumiem, że chodzi tu o zapach tworzywa sztucznego - mycie i
"przelatywanie" druciakiem nic nie da. Też miałam taki czajnik i wylądował w
końcu w koszu na śmieci, bo zapach był nieznośny i mimo wielokrotnego
zagotowywania w nim wody - nie ustępował.
Agata

4. Data: 2007-05-09 06:30:24

Od: j...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pochodzącą zapewne z tandetnego tworzywa, z którego jest wykonany.
> Czy ma to jakiś wpływ na zdrowie, czy też jest to tylko kwestia doznań

Zagotujcie w nim wodę z sodą oczyszczoną (dość dużo tej sody). Powinno pomóc.

Jagoda

Badanie EMG - interpretacja wyników - ubezpieczenie
Czym zwalczac sennosc?
Kaszel i
Powiększenie biustu !
przepuklina oponowo rdzeniowa