Czarna porzeczka BONA

1. Data: 2005-01-25 17:02:11

Temat: Czarna porzeczka BONA
Od: "Stanley" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dawna poszukuję odmiany porzeczki czarnej BONA.
Spotkałem się z tą odmianą podczas pobytu w sanatorium w Nałęczowie w
ubiegłym roku. Niestety moje zabiegi zmierzające do zdobycia paru krzeww tej
odmiany - spełzły na niczym.
Proszę więc uprzejmie o poradę. Może Ktoś z Grupowiczw dyspoonuje adresem
szkołki, badz tez posiada krzewy tej odmiany. Potrzeby moje ograniczją się
do 3 krzewow.
Oczywiscie koszty krzewow i przesyłki pokrywam z całości.
Bardzo proszę o pomoc.

2. Data: 2005-01-25 17:34:24

Temat: Re: Czarna porzeczka BONA
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do 3 krzewow.
> Oczywiscie koszty krzewow i przesyłki pokrywam z całości.

Szukaj kontaktu z zarządem ogródków działkowych w Wałbrzychu.
Kilka lat temu dostałem jedną sadzonkę od działkowca działacza.
Owoce olbrzymie, ale nie mam rozmnożonej.
Mirzan

3. Data: 2005-01-25 17:50:32

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Szukaj kontaktu z zarządem ogródków działkowych w Wałbrzychu.
> Kilka lat temu dostałem jedną sadzonkę od działkowca działacza.
> Owoce olbrzymie, ale nie mam rozmnożonej.
> Mirzan
:)
jeszcze pora pozyskac sztroby do ukorzenia
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2005-01-25 22:18:29

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stanley" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do 3 krzewow.
> Oczywiscie koszty krzewow i przesyłki pokrywam z całości.

Zamów w Skierniewicach:
http://www.insad.pl/badania/sadownictwo/plbadania_sa
d2c_1.htm

Pozdrawiam pogodnie
skryba

W kwestii spamu - OT
Re: Rącznik
zatyczki opisowe
Oprogramowanie dla architekta krajobrazu
nasiona