Czarna porzeczka też marnieje

1. Data: 2013-05-28 08:26:35

Temat: Czarna porzeczka też marnieje
Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o pomoc.
Kilkanascie krzaczków, posadzone jesienią, znakomicie
zazielenily sie wiosną, dużo kwiatków.

Az nagle, w ciagu pół tygodnia, zzółkły liscie od dołu
tak do polowy, 2/3 wysokości. We wszystkich krzaczkach.

Dać zdjęcia?

pozdr serd
--
A S

2. Data: 2013-05-28 08:51:26

Temat: Re: Czarna porzeczka też marnieje
Od: johnny <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-28 08:26, Andrzej S polepszył wszystkim smak kawy:

> Az nagle, w ciagu pół tygodnia, zzółkły liscie od dołu
> tak do polowy, 2/3 wysokości. We wszystkich krzaczkach.
>
> Dać zdjęcia?

Daj, daj! Nic tak nie poprawia humoru z rana , jak wiadomość, że u
sąsiada też krowa padła;-)

Zdroofka Johnny

tera robie w
tiszirtach:http://allegro.pl/autorskie-koszulki-john
ny-ego-druga-gratis-i3280012169.html

3. Data: 2013-05-28 13:42:26

Od: skrybaogrodowy <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 28 maja 2013 08:26:35 UTC+2 użytkownik Andrzej S napisał:
> [...]
>

> Az nagle, w ciagu pół tygodnia, zzółkły liscie od dołu
>
> tak do polowy, 2/3 wysokości. We wszystkich krzaczkach.

Czy wykonałeś ostre, wczesno-wiosenne cięcie przed ruszeniem soków w tych
krzaczorach?
Pozdrawiam technologicznie
skryba

4. Data: 2013-05-28 16:04:55

Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-28 13:42, skrybaogrodowy pisze:

> Czy wykonałeś ostre, wczesno-wiosenne cięcie przed ruszeniem soków w tych
krzaczorach?
> Pozdrawiam technologicznie
> skryba

Nie. Ale wczesna wiosna to nie byly krzaczory, a dopiero co
przed zima posadzone badyle. Patrzylem, czy w ogóle wypuszcza listki.
No i wypuscily i mialy sie bardzo dobrze, a tu masz.
Nalezalo ciać?

--
A S

5. Data: 2013-05-28 19:28:25

Od: "Ozon" <s...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej S" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

> Nie. Ale wczesna wiosna to nie byly krzaczory, a dopiero co
> przed zima posadzone badyle. Patrzylem, czy w ogóle wypuszcza listki.
> No i wypuscily i mialy sie bardzo dobrze, a tu masz.
> Nalezalo ciać?

Może masz taką odmianę?
Ja mam obok siebie gęsty, zielony krzak, a obok prawie że gołe badyle...
Ale zaowocują jedne i drugie, całkiem wydajnie.

Ozon

6. Data: 2013-05-28 22:19:37

Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Az nagle, w ciagu pół tygodnia, zzółkły liscie od dołu
> tak do polowy, 2/3 wysokości. We wszystkich krzaczkach.

Przypuszczam, że sadziłeś z gołym korzeniem. Należało przyciąć na dwa, trzy
oczka. Wypuściły liście i kwiaty, ale nie miały dość korzeni, żeby to
wykarmić.
Jak się kupuje czarną porzeczkę z gołym korzeniem, to trzeba wczesną wiosną,
albo jesienią mocno przyciąć, a uzyskane badyle posadzić (połowa badyla do
ziemii) do wilgotnej ziemii pod skosem . Utrzymywać w dużej wilgotności.
Ukorzenią się i będą dodatkowe krzaczki.
Te Twoje porzeczki, to ja bym przyciął jeszcze teraz.

Leszek

grusza marnieje
Jaka to odmiana tuji?
gniazdo