Czarne... myśli.

101. Data: 2020-06-22 13:00:37

Temat: Re: Czarne... myśli.
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2020 o 22:25, gazebo pisze:

> ty masz fobie, i dlatego cie lubie

E tam - iluzja. Lubisz bo akurat napisałem coś co ci się spodobało..

102. Data: 2020-06-22 13:01:37

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2020 o 23:21, XL pisze:

> Ależ oni ją PRZYWRÓCILI, a nie ,,zmienili". PRZYWRÓCILI historyczną nazwę, a
> to ona właśnie się powinna ,,źle kojarzyć".
>
> https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Holenderskie_imperiu
m_kolonialne

> Tylko, że dziś ludzie nie znają kolonialnej historii Niderlandów, więc ta
> nazwa nie kojarzy im się ,,źle". I na tej ignorancji Holendrzy obecnie robią
> wizerunkowy interes...

Pytanie - po co przywrócili, z jakich powodów?

Polecam szanownej pamięci termin "Indie Holenderskie", największe
terytorium imperialne Holandii/Niderlandów - a nie "Niderlandzkie".

103. Data: 2020-06-22 13:02:47

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2020 o 00:10, FEniks pisze:

> No nie, niektórzy przecież podobno takiemu służą.  ;)
>
> Ewa

Czyli mam rozumieć że przyłączasz się do mnie w moim apelu o
przeproszenie pana Mikke i zwróceniem mu bezpodstawnie zabranej gotówki?

104. Data: 2020-06-22 15:02:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2020 o 13:02, Trybun pisze:

> Czyli mam rozumieć że przyłączasz się do mnie w moim apelu o
> przeproszenie pana Mikke i zwróceniem mu bezpodstawnie zabranej gotówki?

Powiem więcej - powinno mu się zapłacić! Za bilety, pod warunkiem że
występowałby w cyrku.

Ewa

105. Data: 2020-06-22 15:43:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Bo USA tak właściwie tym żyją, zakorzenione od wieków nierówności z
> którymi nikt nie ma interesu aby walczyć.

> Tęczowych postulaty rozumiem i popieram.  Każdy człowiek powinien mieć
> prawo do równego traktowania, zwłaszcza przez (tfu) państwo.

Człowiek tak, każdy. Każdy, który nie używa swojej orientacji seksualnej do
naruszania porządku moralno-socjalno-politycznego. Ale nie każda ideologia.
A ,,tęczowość" to ideologia - sama w sobie naruszająca podstawy
funkcjonowania i istnienia(sic!) społeczeństw, a będąca koniem trojańskim
(produktem i narzędziem) czerwonego totalitaryzmu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

106. Data: 2020-06-22 15:47:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
>>

> Tęczowych postulaty rozumiem i popieram.  Każdy człowiek powinien mieć
> prawo do równego traktowania, zwłaszcza przez (tfu) państwo.

Kontynuując post sprzed chwili - dodaję jeszcze wpływ ,,tęczowych" na
szeroko rozumianą kulturę, w celu jej przebudowy pod totalitarne wytyczne.
Polecam (!!!):

https://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-10-00-A
NTYKULTURA-MARSZ.html

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

107. Data: 2020-06-22 16:58:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2020 o 15:43, XL pisze:

> Człowiek tak, każdy.

Piszesz każdy, a poniżej nie możesz się zdecydować.
Schizofrenia?

> Każdy, który nie używa swojej orientacji seksualnej do
> naruszania porządku moralno-socjalno-politycznego.

No i homoseksualiści nie używają.
Czego znowu nie rozumiesz?
W jaki sposób naruszają twój porządek "moralno-socjalno-polityczny"
(swoją drogą, cholera wie co przez to rozumiesz...)?
Podaj przykład.

> Ale nie każda ideologia.

Ta "ideologia" to jest tylko w upośledzonych umysłach takich ludzi jak
ty. Aby ułatwić ci proces myślowy napiszę, że kolor włosów, to nie jest
ideologia. Kolor oczu też nie jest. Wyciągnij wnioski.
Że też dorosłym ludziom trzeba tłumaczyć takie proste i oczywiste
sprawy. Nie uczyłaś się o tym w szkole? Mamy XXI wiek, a ty dalej
wałkujesz tematy, które dawno zostały wyjaśnione.

> A ,,tęczowość" to ideologia

Nie, to nie jest ideologia. To też dawno zostało wyjaśnione.

> - sama w sobie naruszająca podstawy
> funkcjonowania i istnienia(sic!) społeczeństw,

Bredzisz.
W jaki sposób narusza? Dawno to zostało wyjaśnione, że nie narusza, a ty
dalej klepiesz to samo.

> a będąca koniem trojańskim
> (produktem i narzędziem) czerwonego totalitaryzmu.

Tylko w twojej głowie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

108. Data: 2020-06-22 17:16:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> W dniu 22.06.2020 o 15:43, XL.

> Nie, to nie jest ideologia.

Tylko w twojej głowie.

Idź i nie grzesz więcej - Bóg cię kocha.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

109. Data: 2020-06-22 17:19:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

m_kolonialne

> Pytanie - po co przywrócili, z jakich powodów?
>
> Polecam szanownej pamięci termin "Indie Holenderskie", największe
> terytorium imperialne Holandii/Niderlandów - a nie "Niderlandzkie".

Ależ jak najbardziej niderlandzkie.
,,Holenderskie Indie Wschodnie (niderl. Oost-Indië lub
Nederlands-Indië"(...)"

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Holenderskie_Indie_W
schodnie

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

110. Data: 2020-06-22 17:27:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2020 o 17:16, XL pisze:

> [...]

(swoją drogą, cholera wie co przez to rozumiesz...)?
Podaj przykład.

> Idź i nie grzesz więcej - Bóg cię kocha.

Ty chodzisz i grzeszysz i jakoś ci to nie przeszkadza, że bóg cię nie
kocha :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...