Czarne... myśli.

191. Data: 2020-06-28 01:45:31

Temat: Re: Czarne... myśli.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-27 12:00, FEniks wrote:

> Oj, Freud rozpoczął dobrą robotę, ale - z całym szacunkiem - już się
> troszkę zdezaktualizował.

no, nie wiem... tej jego pomysl ze zbiorowom podswiadomosciom dzisiaj
znow wraca...

> Nie lubiłeś taplać się w błotku? Tak na marginesie - to świetna i
> rozwijająca pod wieloma względami zabawa.

Nie nie lubialem... mialem starsze rodzenstwo... :)

> "Opakowania zastępcze" to jednak co innego niż wzornictwo z tamtego
> okresu. Które NB wcale nie było takie złe w niektórych przypadkach.

Wlasnie o tym mowie, ze przepiekna tradycja, znana w swiecie jako polska
szkola wzornictwa uzytkowego, zostala 'zabita' na smierc...

> Zohydzania? A może po prostu oswajania?

Jakkolwiek to nazwac, to sztuka, przed ktorom czlowiek gotow rozdziawic
gembe w zadumie, to to nie jest...

> Mocne stwierdzenie. Nie sądzę, żeby było prawdziwe. To raczej efekt
> jednej z metod na "leczenie" człowieka z homoseksualizmu (ewentualnie
> postępowania prewencyjnego) - próba zobrzydzenia mu tego. BTW Czy to
> czasem nie Ty Chironie?
>
> To raczej jest tak, że w ogóle jakiekolwiek niechciane wtargnięcie z
> treściami seksualnymi w życie człowieka wiążę się z obrzydzeniem. Np.
> zbyt wczesne u dziecka.

No widzisz... sama widzisz, ze jest cos takiego w nieswiadomych,
niewyuczonych odruchach.

//a moze to som te pola morficzne...?

> PS: Poradź sobie z cytowaniem, bo taka forma jest bez sensu.

przepraszam... juz nie bende... :)

192. Data: 2020-06-28 02:47:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Kukuniek radzil mu juz lata temu, by ozenil siem z 'babom z cycamy', nim
> wystartuje na prezydenta... :)

A Bosak ten pomysł wykorzystał o skorzystał :-)

> //i Matke Boskom w klape...

Abo w długim pisie :-))

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

193. Data: 2020-06-28 09:24:19

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.06.2020 o 01:17, Izaura pisze:

> A zobacz ile prac naukowych frankfurtczycy napisali...!
>
> //i wszystkie na temat!

Nauka to medium które jak chyba nic innego sprzyja trendom..

194. Data: 2020-06-28 09:24:52

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.06.2020 o 01:14, Izaura pisze:

> nie ma... ale, to taka tradycja jest...
> :)

Czyli tradycyjnie bijemy murzynów i wszystko jest ok... ;-)

195. Data: 2020-06-28 09:25:36

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2020 o 15:47, XL pisze:

> Kontynuując post sprzed chwili - dodaję jeszcze wpływ ,,tęczowych" na
> szeroko rozumianą kulturę, w celu jej przebudowy pod totalitarne wytyczne.
> Polecam (!!!):
>
> https://www.historiasztuki.com.pl/strony/021-10-00-A
NTYKULTURA-MARSZ.html

Ale garstka odmieńców chyba nie może być zagrożeniem dla szeroko
rozumianej kultury?  Zastanówmy się jeszcze kto tu jest na dzień
dzisiejszy totalitarny.

196. Data: 2020-06-28 09:26:12

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2020 o 03:38, Izaura pisze:

> To, po co tem mur postawili...?
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Trump_wall
>
> //zeby murzyni nie uciekli... czy jak...?
> :)

Może dla swojego bezpieczeństwa.

197. Data: 2020-06-28 09:26:43

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.06.2020 o 12:48, Kviat pisze:

> Czy kształt Ziemi jest dobry, czy zły?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Pierwsze trzeba by go znać.  To tak jak z orgazmem kobiecym, nie nam
facetom go oceniać.

198. Data: 2020-06-28 09:27:14

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.06.2020 o 01:24, Izaura pisze:

> Absolutnie... zadnej zlej woli...
>
> //mozna tylko podziwiac gorliwosc i pelne oddanie sprawie walki o
> zwyciestwo 'prawdziwej demokracji'!

Powiem tak - on wymaga leczenia a nie wiezienia.

199. Data: 2020-06-28 09:28:31

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.06.2020 o 01:27, Izaura pisze:

> U Nas, tez wolnosc, jak w Niderlandach, tylko bardziej tradycyjna...

No tak - wszędzie ten sam bajzel ("demokracja"), różnica tylko w
kulturze osobistej i zahamowaniach władzy.

200. Data: 2020-06-28 09:29:01

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.06.2020 o 13:41, m...@g...com pisze:
> Czyli wolnych ludzi i obywateli
> ---
> wolnych u-myslowo wujKOw czyli
> "obywateli inaczej" wujKU! ;P
> Bog Ciem KOcha! Idz w POkoju ;)

Ma kogoś konkretnego , szanowny na myśli?

Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...
Państwa faszystowskie
Czarna strona Księżyca.
Portret z dziaduniem?