Czarne rurki malowane proszkowo

1. Data: 2013-06-25 14:10:38

Temat: Czarne rurki malowane proszkowo
Od: majer <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Moze ktos z Was pomoze mi znalezc jakis sklep internetowy gdzie moge
kupic czarne rurki malowane proszkowo. W marketach nie widze czegos
takiego, w necie wyskakuja mi rury wodne lub inne o przeznaczeniu
bardziej technicznym. Ja potrzebuje zrobic balustrade u gory schodow
kreconych. Barierke mam przy nich wlasnie z czarnych rurek i chcialbym
aby balustrada wygladala podobnie.

pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2013-06-25 15:04:02

Temat: Re: Czarne rurki malowane proszkowo
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 14:10:38 UTC+2 użytkownik majer napisał:

> aby balustrada wygladala podobnie.

Zrób balustardę z rurek i zawież do zakładu który maluje proszkowo.
Ceny tych usług sa niewysokie.
Ktoś pisał że za pomalowanie duzej pramy przesuwnej zapłacił kilka stówek zaledwie.

3. Data: 2013-06-25 15:06:02

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 15:04:02 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> Ceny tych usług sa niewysokie.
> Ktoś pisał że za pomalowanie duzej pramy przesuwnej zapłacił kilka stówek zaledwie.

Pierwszy z brzegu link z google

http://www.mech-bud.com.pl/malowanie-i-lakierowanie-
proszkowe-cennik.html

4. Data: 2013-06-25 15:12:08

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
> [...]

>Ceny tych usług sa niewysokie.
>Ktoś pisał że za pomalowanie duzej pramy przesuwnej zapłacił kilka stówek zaledwie.

Ale trzeba znaleźć odpowiedniej wielkości piec a to chyba nie każdy zakład posiada.

5. Data: 2013-06-25 15:18:34

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 czerwca 2013 15:12:08 UTC+2 użytkownik Jan Koval napisał:

> Ale trzeba znaleźć odpowiedniej wielkości piec a to chyba nie każdy zakład posiada.

Skoro brame przesuwna pomalowali to z balustarda mniejszy problem. Trzeba podzwonic i
popytac;)

6. Data: 2013-06-25 21:13:29

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Zrób balustardę z rurek i zawież do zakładu który maluje proszkowo.
>
> Ceny tych usług sa niewysokie.
>
> Ktoś pisał że za pomalowanie duzej pramy przesuwnej zapłacił kilka stówek zaledwie.

Taniej i lepiej wyjdzie pomalowanie bramy farbami epoksydowymi. Tak samo z
balustradami, drewnianymi oknami, drzwiami, schodami itp. No i nic dużego nie trzeba
wozić, a to też koszt.

rozsuwane, podwieszane drzwi
wymiana okien, jakie wybrać trwałe i szczelne
Ulica Szegedyńska zostaje
Cheap Nike Air Max 2013 Shoes Air Max Classic BW Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
białe diodówki zmienić barwę