Czarny koń wyborów

1. Data: 2017-05-19 07:34:39

Temat: Czarny koń wyborów
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tusk jest znienawidzony przez Polaków, ma wielki negatywny elektorat.
Więc System zamierza wystawić Biedronia.
Ja jako heteroseksualista na pewno go nie poprę.

2. Data: 2017-05-19 07:46:47

Temat: Re: Czarny koń wyborów
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2017 o 07:34, pinokio pisze:
> Tusk jest znienawidzony przez Polaków, ma wielki negatywny elektorat.
> Więc System zamierza wystawić Biedronia.
> Ja jako heteroseksualista na pewno go nie poprę.
Podobnie myśli Gadowski:
https://www.youtube.com/watch?v=JxztFEHaqd8

3. Data: 2017-05-19 08:10:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Tusk jest znienawidzony przez Polaków, ma wielki negatywny elektorat.
> Więc System zamierza wystawić Biedronia.
> Ja jako heteroseksualista na pewno go nie poprę.

Polacy w wystarczającej, he he, większości, są też hetero, więc bądź
spokojny.

4. Data: 2017-05-19 08:20:23

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2017 o 08:10, Ikselka pisze:
> Polacy w wystarczającej, he he, większości, są też hetero, więc bądź
> spokojny.

Ale mogą głosować na złość Dudzie.
Poza tym jest popularny:
1147,robert-biedron-udziela-slubow-cholernie-zazdros
zcze-tym-parom.html
Nie chodzi o to, że jest homoseksualistą, bo się taki urodził i nie jest
to jego wina. Problem że z tej swojej orientacji zrobił sprawę polityczną.
A ja zamierzam w drugiej turze głosować na Dudę, w pierwszej się
zastanowię, może na Brauna.

5. Data: 2017-05-19 08:26:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Polacy w wystarczającej, he he, większości, są też hetero, więc bądź
> spokojny.

Poza tym to sondaż z GWNA. A realia będą takie, że Polacy (nawet ci
anty-PiS) zjednoczą się - nie chcąc być rządzeni przez pedała. "System"
strzeli sobie w stopę jak jeszcze nigdy.

6. Data: 2017-05-19 08:47:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Ale mogą głosować na złość Dudzie.

No ale to tylko ci, którzy już przeciw niemu głosowali, nie? I wygrał...
Duda :-)

> [...]
> to jego wina. Problem że z tej swojej orientacji zrobił sprawę polityczną.

Spokojnie.
Wczoraj pod Wawelem była demonstracja przeciw wizycie Kaczyńskiego tam. I
oto pojawiła się kontrdemonstracja! I coraz częściej tak będzie.
To realny obraz dojrzewania sytuacji w całym kraju - tzn. że krzykliwa i
głośna MNIEJSZOŚĆ, która jest przeciw WIĘKSZOŚCIOWEMU rządowi, zaczyna
wreszcie ku swemu zaskoczeniu dostawać realny odpór. Każda akcja w końcu
budzi reakcję - więc jak się społeczeństwo jeszcze bardziej realnie
zradykalizuje, to zacznie być równie głośne jak głośna mniejszość. Mamy 3
lata do wyborów, działajmy :-)

> A ja zamierzam w drugiej turze głosować na Dudę, w pierwszej się
> zastanowię, może na Brauna.

Ty rób tak, żebyś też w drugiej mógł głosować na Brauna :-)

7. Data: 2017-05-19 12:43:43

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> [...]
zcze-tym-parom.html

>Nie chodzi o to, że jest homoseksualistą, bo się takim urodził i nie

Nie jego wina lecz mylisz się, że takim się urodził. Takim go wychowała!
jego MATKA przy mentalnej nieobecności ojca w procesie wychowawczym.
Swoją więc drogą warto byłoby zajrzeć w historię jego rodziny i relacji
pomiędzy tej rodziny członkami.

> Problem że z tej swojej orientacji zrobił sprawę polityczną.

A to już jest jego wina gdyż chce swoją pojebaną orientację seksualną
wykorzystać do promowania tej patologii gdyz chce zgrupować wokół siebie
innych homoseksualistów i feministki, które ich wielbią. A wiadomo
kobitka z kobitką się dogadają bo nie lubią silnych psychicznie,
heteroseksualnych mężczyzn i Biedroń może dużo ugrać.

> A ja zamierzam w drugiej turze głosować na Dudę, w pierwszej się
> zastanowię, może na Brauna.

Nie szkoda Ci marnować sił i - być może przypadkowo - uczestniczyć w
stworzeniu korzystnego układu dla Biedronia? Bo widać jaki koń jest i
może być niebezpieczny dzięki sympatii jaką wzbudza wśród kobiet, które
podświadomie zdają sobie sprawę z tego, że jest odmieńcem dzięki jednej
z nich. A że mają "miękkie serca" dla swoich ofiar więc...

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

8. Data: 2017-05-21 19:04:15

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2017 o 07:34, pinokio pisze:
> Tusk jest znienawidzony przez Polaków, ma wielki negatywny elektorat.
> Więc System zamierza wystawić Biedronia.
> Ja jako heteroseksualista na pewno go nie poprę.
Kogo poprzeć gdy będą startowali:
- Tusk
- Biedroń
- Rzepliński
- Kijowski
- Petru

9. Data: 2017-05-21 22:01:12

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości
> Kogo poprzeć gdy będą startowali:
> - Tusk
> - Biedroń
> - Rzepliński
> - Kijowski
> - Petru
Poprzeć dobrego prokuratora, który ich posadzi na długie lata

--
Chiron

10. Data: 2017-05-22 09:18:43

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Siedzieć pójdą pisowcy, a Duda kryminalista co non stop łamanie konstytucje
(konstytucja to jest wola narodu, atak na konstytucje to zdrada narodowa, gdzie
kiedyś takich Kosciuszko wieszał ). Duda długo nie wyjdzie. U nas niestety nie
impiczmentu jak w Stanach bo już by został aresztowany razem z hołotą pisowską. Tu
poraz kolejny widać że polakami nie jesteście bo konstytucja to wola narodu, to
polskość, a wy tańcujecie kacapy bo polakami nie jestescie. Za atak na Konstytucje
wieszaliśmy takich jak pisowcy patrz insurekcja Kościuszkowska w Warszawie.

Wszechświat się rozpada?
Sprawa ZABITEJ w Egipcie Polki.
Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na tryb przetwania?
Janosik, Robin Hood, Zorro, Goemon
Wildstein, Bóg a Rodzina